مساوات نه برای سپاهان خوب است و نه برای پرسپولیس / فردا باید تلاش کنیم


ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838533

سرمربی سپاهان گفت: فردا روزی است که باید تلاش کنیم و برنده شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: اینکه مربیان مجبور به توضیح این دیدار نباشند، واقع بینانه است زیرا برای هر دو تیم اهمیت فوق العاده ای دارد. قطعا برای ما خیلی مهم است چون با توجه به فاصله 5 امتیازی با پرسپولیس این دیدار می تواند ما را به بالای جدول نزدیک کند. باخت او نیز می تواند شرایط سپاهان را در این مسیر بسیار سخت کند.

وی ادامه داد: این دیدار بسیار مهم است، زیرا هر دو تیم باید در آن پیروز شوند. شاید برای هیچ تیمی مساوی نباشد، اما این بازی ای نیست که مربیان در آن ریسک زیادی بکنند. امیدوارم مثل همیشه خوب بازی کنیم و در کنار هم به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی سپاهان گفت: پرسپولیس واقعا تیم قابل احترامی است که از نظر کیفی فوتبال بسیار خوبی ارائه می کند. باید به این تیم احترام گذاشت و فردا روزی است که باید سخت کار کنیم. برای کسب حداکثر امتیاز باید هر کاری که ممکن است انجام دهیم و اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. در مسائل فنی باید خیلی خوب باشیم و باید زیاد بدویم تا نتیجه خوبی بگیریم.

نویدکی خاطرنشان کرد: محمدرضا مهدی زاده را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان ما حضور دارند. مسعود ریگی هم محروم است و شرایط پیچیده ای برای دیدار با پرسپولیس نداریم. امیدوارم خوب بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید