مسدود شدن 80 کانال فروش سوالات آزمون داوطلبان/ 32 نفر دستگیر شدند

مسدود شدن 80 کانال فروش سوالات آزمون داوطلبان/ 32 نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا بر هم افزایی همه دستگاه ها برای ارتقای امنیت برگزاری کنکور سراسری تاکید کرد.

سردار وحید مجید، ناظر تولید و تبادل اطلاعات پلیس شهرستان فراجا از اهمیت برگزاری کنکور سراسری، لزوم هم افزایی همه دستگاه ها برای ارتقای امنیت آزمون سراسری و جلوگیری از پدیده تقلب یا سوء استفاده در این حوزه خبر داد.

وی ادامه داد: همانند سال های گذشته برخورد قانونی با مجرمان فعال در زمینه تقلب در آزمون سایبری به ویژه دوره جاری کنکور سراسری تیرماه در قالب طرحی ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است.

این مقام ارشد سایبری افزود: در مقابل رصدهای انجام شده در فضای مجازی و اشراف این پلیس در شبکه های اجتماعی، سایت ها و صفحات و کانال های فعال تحت عنوان فروش سوالات کنکور و فروش تجهیزات تقلب که اغلب با انگیزه و با انگیزه کار می کنند. هدف از فریب داوطلبان و خانواده های آنها

رئیس پلیس فضایی تولید و تبادل اطلاعات شهرستان فرج افزود: با اقدامات عملیاتی و قانونی یگان های پلیس فتا استان ها، تعداد 32 نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت 80 صفحه و کانال را بر عهده دارند، شناسایی شدند. شناسایی، دستگیری و تسلیم قانونی شده و اقدامات عملیاتی همچنان در این منطقه ادامه دارد.

مجید با صدور هشدار جدی به فعالان این حوزه تصریح کرد: پلیس فتا با تمام توان به اقدامات خود برای برخورد با مجرمان فعال در زمینه کلاهبرداری تحت عنوان کلاهبرداری کنکور سراسری ادامه خواهد داد.

رئیس پلیس سایبری کشور در توصیه به داوطلبان و خانواده های آنان تاکید کرد: ایجاد هر صفحه و کانالی تحت عنوان ارائه سوالات کنکور سراسری صرفا برای گمراهی داوطلبان است لذا اکیدا به داوطلبان توصیه می کنیم فریب تبلیغات در فضای مجازی را نخورند. و مراقبت لازم را نسبت به آن داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید