مسعود جعفری جوزانی و سید جواد هاشمی روی سکوها رفتند


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887263

بهشت طبعکاران مسعود جعفری جوزانی و چیدمنه سید جواد هاشمی از سوی هیئت تولید و انتشارات ساترا مجوز گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیأت انتشارات ساترا با حضور اعضای حقیقی و حقوقی ساترا برگزار شد و هیئت مدیره با انتشار برنامه «چیدمانه» به تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در رسانه «فیلم ناب» موافقت کلی داد. در این جلسه برنامه نمایش اول، یکی دیگر از برنامه های رسانه ای فیلم پاک نیز مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

همچنین در ساترا، هیئت صدور پروانه ساخت سریال با حضور اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد و اعضای هیئت مدیره طرح ها و فیلمنامه های دریافتی از دبیرخانه هیئت را بررسی کردند.

در این جلسه با پیش نویس فیلمنامه سریال «بهشت تبکاران» به نویسندگی مسعود جعفری جوزانی موافقت شد و فیلمنامه «تقی»، «سانفرانسیسکو» و «قمارباز» مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد جلسات کارشناسی برگزار شود. با نویسندگان

یکی از وظایف اصلی ساترا حمایت و تسهیل در تولید و توزیع محتوای سالم بومی و متناسب با نیازهای فرهنگی خانواده ایرانی و اسلامی است و در این راستا جلسات هیئت انتشارات و تولید به طور مرتب برگزار می شود. هفتگی در ساترا و طرح های تولید برنامه و همچنین پلان ها و فیلمنامه های سریال دریافتی به دبیرخانه معاونت نظارت و نظارت توسط اعضا بررسی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید