مطهری: روی سکوها نفرینمان کردند/ شیری: هنوز ثواب نگرفتیم


ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806896

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نظرات فوتبالیست ها و کارکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست در سوپرجام ایران.
آلیشیا: من باید ام آر آی بگیرم
امید علیچاه درباره مصدومیتش در دقایق پایانی بازی فولاد و پرسپولیس گفت: در دقایق پایانی بازی به دلیل درد پا نتوانستم بازی کنم و باید ام آر آی انجام دهم تا ببینم مشکل پایم چیست.
شیری: هنوز جایزه نگرفتیم
مهدی شیری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در سوپرجام گفت: بازی خیلی سختی بود. همیشه باید در فینال ها کمتر اشتباه کرد. ما هم موقعیت هایی داشتیم اما همیشه تیم موفقی وجود دارد که می تواند بهتر از موقعیت های خود استفاده کند.
وی ادامه داد: باید از هواداران پرسپولیس بابت اخراجم عذرخواهی کنم. از آنها می خواهم که در تیم بمانند، چون مسابقات سختی در پیش داریم و آنها باید به تیم ما کمک کنند.
شیری درباره حاشیه بازی استوما – پرسپولیس نیز یادآور شد: متاسفانه فوتبال ما اینگونه شده و دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امروز جوایز خود را دریافت کردند، گفت: خیر فعلا جایزه نگرفته ایم.
مطهری: روی سکوها به ما فحش می دادند
حمید مطهری در خصوص شکست پرسپولیس در سوپرجام گفت: به فولادی ها تبریک می گویم واقعا لیاقت یک تیم را دارند. بازی هم هیجان انگیز و هم فیزیکی بود. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم اما اخراج شیری ضربه ای به تیم وارد کرد.
وی در خصوص اخراجش گفت: اکبریان از داوری خداحافظی می کند اما در مورد سبک داوری او حرف های زیادی برای گفتن دارم. میدونی من اصلا برایت احترام قائل نیستم اما سبک داوری او طوری است که هر تیمی در داخل زمین و خارج از زمین بیشتر فریاد بزند سوت هایشان به نفعشان است. داور باید شجاعت داشته باشد و نمی دانم چرا. تیم ها هم به سبک داوری او نگاه می کنند و فکر می کنند اگر غوغا کنند سود می برند. من در مورد او زیاد صحبت کردم، اما همین جا متوقف می شوم و در نهایت به او می گویم خسته نباشید.
مطهری درباره حضورش روی سکوها گفت: روی سکوها خیلی بی احترامی کردند و من فقط به پلیس تذکر دادم که احکام خوب نبود. ما یک تیم هستیم و همه چیز را خودتان دیدید.
سرمربی پرسپولیس درباره خریدهای تیمش گفت: حرفی برای گفتن ندارم اما همیشه گفته ام همه مردم ما برای ما ارزشمند هستند و همه زحمت می کشند.
وی در خصوص قهرمانی گفت: برای تکرار قهرمانی با قدرت جلو می رویم اما این فقط شرایط بازیکن و مربی نیست و همه باید دست به دست هم بدهیم.
واقعیت: ترابی مشکوک بود
هاگیگات، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس نیز درباره مصدومیت آلیشیا گفت: کارهای اولیه انجام شده و نیاز به بررسی های بیشتری در تهران است. ابتدا باید وضعیت مصدومیت او را بررسی کنم و سپس نظر بدهم.
وی در خصوص وضعیت وحید امیری گفت: وحید امیری مشکلی ندارد.
حقیقت درباره آخرین وضعیت مهدی ترابی خاطرنشان کرد: ترابی 2 ساعت قبل از عزیمت به ورزشگاه علائمی داشت که ترجیح دادیم قرنطینه شود تا آزمایشات بیشتری از او انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید