ما هنوز پول نگرفتیم، کمکمان کنید!

ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794413

سرمربیان تیم های فولاد و صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود بیانیه ای ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام سرمربی فولاد پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت گفت: می دانیم که بازی با نفت آبادان مانند هر بازی دیگری سخت است. حالا شرایط به گونه ای است که همه تیم ها گل خوردند و در جدول به گل رسیدند.» تیم ها سخت کوش هستند و کار را برای هم سخت می کنند.

وی در خصوص بازی فردا گفت: تیم صنعت نفت را آنالیز کرده ایم و امیدوارم فردا بازیکنانم با تمرکز بالا و عملکرد خوب بازی پرنشاطی را به نمایش بگذارند و موفق باشیم. فکر می کنم جلسه فردا رمز موفقیت ماست. تا اینجای کار نتوانسته ایم تفاضل گل مثبت داشته باشیم و امیدواریم فردا این اتفاق بیفتد، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و سه امتیاز را بگیریم تا به شرایط مطلوب برسیم. نفت آبادان تیم خوبی است و با برنامه بازی می کند و بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. بازیکنانی که فوتبال بلد هستند و از نظر تکنیک فردی و تاکتیکی تیم خوب و صادق هستند. می دانیم بازی سختی داریم اما برای موفقیت آماده ایم که یک بازی خوب را با تمرکز زیاد انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره مصدومیت های تیمش نیز خاطرنشان کرد: وحید حیدریه به تیم اضافه شده و در صورت نیاز فردا به میدان می رود. کولیبالی نیز با تیم تمرین می کند و امیدوارم از او استفاده کنیم. علیرغم اینکه در دیدار قبل می توانستیم از این دو بازیکن استفاده کنیم، به آنها استراحت دادیم زیرا به دلیل وضعیت زمین بازی مقابل شهرداری نمی خواستیم ریسک کنیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که کسر امتیاز از گل گهر سیرجان را چگونه می بینید؟ در ادامه آمده است: ما بازی خود را رو در رو انجام دادیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. این دیگر موضوعی برای تیم من نیست. فدراسیون و لیگ هم قانون دارند و اگر یک نفر تخلف کرده باشد مجازات می شود و اگر تخلف نکرده باشد مشکلی ندارد. اما این موضوع به ما مربوط نیست و وارد آن نمی شویم.

وی درباره تقویت تیمش در نیم فصل نیز توضیح داد: تاکنون حداقل با 8 بازیکن صحبت کرده ایم اما می دانید که شرایط نیم فصل به گونه ای است که عقد قرارداد با آنها سخت است. با توجه به اینکه بازیکنان قرارداد دارند.» البته از این به بعد مذاکره با آنها غیرقانونی نیست، زیرا می توانیم شش ماه قبل از پایان قرارداد با بازیکن مذاکره کنیم و باید دید در نهایت چه اتفاقی می افتد. ما در تلاش هستیم تا بهترین افرادی را که شرایط ایده آلی دارند جذب کنیم.

نکونام در پایان گفت: ما هم زیر نظر بازیکن آسیایی و در حال مذاکره با باشگاهش هستیم و امیدوارم در چند روز آینده به توافق برسیم. او بازیکن خوبی است و من او را کاملا می شناسم. زمانی که بازی می کردم یا زمانی که سرمربی تیم ملی بودم، بازی او را دیدم. این بازیکن از شرایط فعلی تیمش راضی نیست و امیدواریم در نهایت به توافق نهایی برسیم.

منصوریان: هنوز پول نگرفتیم، کمکمان کنید

علیرضا منصوریان درباره دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: قطعا وقتی دو تیم از یک استان با هم بازی می کنند دچار مشکل می شوند. شناخت روانی و البته تاکتیکی کاملی از تیم مقابل داریم. دستیاران من تیم فولاد را با جزئیات آنالیز کرده اند و می دانیم که بازی سختی داریم. انشاالله اگر بچه ها وضعیت روحی دو بازی قبلی را داشته باشند می توانیم پر از اهواز برویم.

وی افزود: اگر هر نیمه را به 47 دقیقه تقسیم کنیم، حدود 100 دقیقه با فولاد بازی می کنیم و باید با تمرکز کامل و نظم 100 درصدی بازی را تماشا کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از همه کارکنان استان خوزستان و شهرستان آبادان خواهشمندیم در صورت کمک به ما مراجعه کنند. ما واقعا نگران هستیم. این روزها مدیرعامل و هیات مدیره ما به مسئولان شهری امیدوارند. من خودم با پرسنل پالایش و پخش صحبت کردم و قول همکاری دادند. برخلاف سال های گذشته که هیچ پولی از سوی وزارت نفت پرداخت نمی شد، امسال قول همکاری دادند. نزدیکترین کمک بحث شورای امنیت منطقه است. از استاندار هم تشکر می کنم. هفته گذشته در خدمت ایشان بودیم و ایشان قول همکاری دادند. خدای ناکرده دوستان در شورای امنیت به ما کمک می کنند همین الان به خواسته هایمان برسیم. هفته یازدهم در آستانه شروع است و تیم ما هنوز پولی دریافت نکرده است! این یک بخش خسته کننده از داستان است. با تشکر از تک تک بچه ها و کارکنان.

منصوریان یادآور شد: ما به عزت شهرمان احترام می گذاریم، اما نگرانی های خود را نیز بسیار دوستانه بیان می کنیم. من به عنوان برادر کوچکتر از آقای سعید محمد (دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی) درخواست دارم که به زیردستان خود آقای اسکندری دستور دهد ما را در منطقه آزاد ببینند. ما خیلی گیج شده ایم. به ما کمک کنید. لبخند هواداران پس از پیروزی قیمتی ندارد. بابت پیامی که بعد از پدیده برابر برد، ممنونم. لطفا کمک کنید. روزی که آمدم قول دادم به نام عزت مردم آبادان ترس هایم را منفی بیان نکنم بلکه به ما کمک کنم. همه شما را می بوسیم و امیدوارم بتوانیم باعث سربلندی مردم آبادان شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید