هنوز جام نگرفتیم و مثل بقیه تیم ها خوش شانسیم / همه بازرس و پلیس را بیاورید، اشکالی ندارد!


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822956

اگر تلاش های فعلی وجود داشت، نیم فصل دوم را در مازندران بازی می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: اگر از قبل این تلاش برای بازسازی ورزشگاه ملی انجام می شد، در نیم فصل دوم در مازندران بازی می کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی گفت: آنها تیم خوب و منسجمی هستند. خاطرات خوشی از این تیم دارم و این تیمی است که همیشه مورد احترام من بوده است. آنها از نظر ساختاری خوب هستند و مربی خوبی مثل حسین هانی دارند. من با او کار کردم و فکر نمی کردم حسین هانی یکی از بهترین ها باشد اما خدا را شکر مربی خوبی شد. شوید یکی از تیم هایی است که مطمئنا جواز حضور در لیگ برتر را کسب می کند زیرا از هر نظر خوب است.

وی افزود: شرایط خوبی داریم اما به هر حال یکی از تیم ها در این مرحله از مسابقات کنار می رود. تیمی که کمتر اشتباه کند برنده بازی خواهد بود. بچه های ما می دانند با چه تیمی بازی می کنند. دیل پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد و توانست فولاد را شکست دهد. بازیکنان ما از تمرین خوشحال بودند و امیدوارم بچه ها بدانند که این جام برای مازندرانی هاست و دیدن این تیم در فینال بسیار مهم است. قطعا برای برد بازی خواهیم کرد.

الهامی درباره بازی در ورزشگاه آزادی گفت: تازه داریم می فهمیم چه موهبتی و چه جایگاهی داریم. برای بازی فردا قرار است هواداران به ورزشگاه بیایند و باید هواداران را بوسید و در جریان گذاشت. ما متاسفیم که امسال در خانه هستیم. من نمی دانم منظور شما از حضور بازرسان چیست. همه پلیس را بیاور، مشکلی نداریم! هنوز جام را نبرده ایم و به اندازه سایر تیم ها شانس داریم. در مورد جامی که با تراکتور گرفتم باید بگویم بهترین روز من بود و برای این جام هم باید بگویم فعلا فقط به عسل کرمان فکر می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: هر دو تیم 26 بازیکن دارند و طبیعی است که هر تیمی به اندازه تیم خود استراحت کند. شرایط ما شبیه آنهاست و اینطور نیست که بیشتر استراحت کنیم. من نمی توانم در مورد مصدومان صحبت کنم، چون ما یک تیم هستیم و فکر تیمی منجر به نتیجه می شود. این دیگر به نظر پزشکان مربوط نمی شود. می توان قبل از ظهر روز مسابقه اعلام کرد که بازیکن داریم یا نه.

او در پایان گفت: ورزشگاه سوبودا شهرت فوتبال ماست. البته زمین های تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز هم خوب است اما بهترین زمین ورزشگاه آزادی است و فردا (سه شنبه) با حضور تماشاگران از این شرایط خوب استفاده می کنیم. باید از استاندار و استاندار مازندران تشکر کنم که شبانه روز تلاش کردند. اگر این تلاش از قبل وجود داشت در نیم فصل دوم در مازندران بازی می کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید