باید پیروزی امروز را فراموش کنیم / فینال اشکالی ندارد

زمان: 21:36
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776204

سرمربی والیبال فولاد سیرجان گفت: باید پیروزی امروز را فراموش کنیم زیرا در بازی فردا (فینال) اشکالی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید رضایی ، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد پیروزی تیمش مقابل ناخون راچاسیما تایلند در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: امروز با یک تیم میزبان خوب بازی کردیم. در نیمه نهایی ، تیم ها سعی می کنند بهترین بازی خود را برای رسیدن به فینال نشان دهند.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: ما شروع خوبی داشتیم و در مقابل تیم حریف بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. ما با تجزیه و تحلیل و عملکرد خوب بازیکنان بر مسابقه مسلط بودیم و از ست اول که مهم است نتیجه دلخواه را گرفتیم. برتری در سطح مقطع حریف تنها به دلیل اشتباهات فردی ما بود که به سرعت برطرف شد و ما توانستیم سرویس و قدرت حمله آنها را کنترل کنیم. با پیروزی 3-0 به مرحله نهایی رسیدیم تا به هدف نهایی و قهرمانی در این مسابقات نزدیک شویم.

رضایی درباره دیدار فینال و دیدار مجدد با العربی گفت: العربی تیم بسیار خوب و سطح بالایی است و امروز مسابقه سختی بود. البته بازی فردا اشکالی ندارد و باید برد امروز را فراموش کنیم و فردا باید از ست اول کار را برای حریف سخت کنیم ، زیرا ست اول ست تعیین کننده در مسابقه خواهد بود. ما سعی می کنیم ذهنیت بازیکنان را برای بازی فردا آماده کنیم تا آنها بتوانند در لحظات پایانی و مهم مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند.

واناچوت پادسوک ، سرمربی تیم ناچون راچاسیما نیز گفت: “ما به امید پیروزی در این مسابقه وارد زمین شدیم ، اما ابتدا کاملاً ناامید شدیم زیرا از نظر آمادگی جسمانی و تاکتیک ها ، تیم فولاد سیرجان ایران شرایط بسیار بالاتری از ما داشت. به «والیبالیست های ایرانی در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند و این باعث شده ساختار تیم سیرجان بسیار متفاوت از والیبال تایلند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید