اگر مجتبی سراسیان متهم و اعدام شود اشکالی ندارد/ برای بار دوم استغفار می کنم


ساعت: 23:49
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843425

سرمربی تیم فوتبال فیرسپاسی گفت: ما از پرسپولیس می ترسیدیم و عموما ابزار و تفکر لیگ برتر این فصل را نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی سرآسیایی سرمربی فجرسپاسی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال تمیس مقابل پرسپولیس گفت: پس از یک فصل پر فراز و نشیب امروز اینجا هستیم. در مورد بازی باید بگویم که خیلی خوب بود. دو نیمه کاملا متفاوت دیدیم. پرسپولیس در نیمه اول شرایط بهتری داشت چون ما کمی ترسیده بودیم.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر اتفاقات بد زیادی برای ما افتاده است و همین باعث شد در نیمه اول با ترس بازی کنیم. این ترس در ما شکل گرفته بود و عقب نشینی کردیم. در نیمه دوم با کمی تغییرات و پرس خوب تیم حریف موفق شد عملکرد بهتری داشته باشد. به تیم خوب و باکیفیت پرسپولیس فرصت ندادیم و شانس آوردیم اما مانند سایر دیدارها با یک فرصت معمولی شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال “فایر پاس” خاطرنشان کرد: اگر بازی های زیادی را از ما تماشا کنید، متوجه می شویم که فکر تیم ما ترس بوده است، زیرا اتفاقات بد زیادی برای ما افتاده است. امروز باز هم شکست خوردیم و فصل را با بدترین اتفاق ممکن به پایان رساندیم و شرمنده مردم خوب شیراز شدیم. من چندین بار از آنها اجازه می خواهم، زیرا من مسئول هر اتفاقی هستم و از آن فرار نمی کنم. امیدوارم در آینده بهترین اتفاقات برای تیم خوب فجر رخ دهد.

او گفت: فقط یک جمله بگویم و آن این است که شاید این بار فجسپاسی برای بار دوم سقوط کرد. وقتی به شیراز رفتم باورم نمی شد مردم اینقدر متعصب باشند و تیم فجر را به خوبی دنبال کنند. خیلی تیمشان را دوست دارند و اگر مجتبی سرآسیایی ها متهم و اعدام شود و بدترین حرف ها را در فضای مجازی بشنوند 100 بار دیگر مشکلی ندارد. همه حرفه ها را روی سرم گذاشتم و اگر شیرازی ها ساخت و ساز را درست نکنند.

وی ادامه داد: اگر فقط یک سال برای رفت و آمد تلاش کنیم و کار سازماندهی شده انجام ندهیم این اتفاق می افتد. اگر تنها بمانیم اوضاع بهتر نمی شود و دوباره اتفاق می افتد. خیلی متاسفم که دو تیم خوب فوتبال سقوط کردند. همه تیم ها دوست داشتند به شیراز و مشهد بروند و در آنجا بازی کنند، اما به دلیل مشکلات بزرگی که همیشه برای فوتبال ما مطرح بوده، این اتفاق افتاده و هیچ وقت فکر کردن به آن درست نیست. ایرادی ندارد که من یا امثال من را مقصر بدانند اما مردم شیراز خواستار اصلاح این ساختار یک بار برای همیشه خواهند بود. بدون شک اولین اتفاق خوبی که می افتد این است که این تیم در حال بازگشت به لیگ برتر است و ساختار خوبی دارد، می تواند سال ها با آبرویی در لیگ برتر بماند و افتخاری برای فوتبال شیراز کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی درباره اتفاقاتی که منجر به سقوط فجر شد، گفت: صحبت های زیادی در این باره وجود دارد. وقتی سرمربی این تیم شدم الان باید خودم به همه چیز رسیدگی کنم. شک نکنید در لیگ برتر ساز نداشتیم. این را بارها گفته ام و حرف هایم زیاد کپی شده است. تیمی که می خواهد در لیگ برتر بماند و شخصیت داشته باشد باید ابزار و تفکر لیگ برتری را داشته باشد. بازیکنان ما در تمام مسابقات تلاش و اشتیاق زیادی به خرج دادند، اما تردید زیادی داشتیم. این مشکل باید در طول فصل برطرف شود. وقتی آمدم دیگر جایی برای تغییر نبود و مجبور شدم با همین ابزار کار کنم. سری قبلی تمام تلاش خود را کرده بود، اما گنج ما بود. شک ندارم به زودی این اتفاق برای فایرپاس تکرار خواهد شد و با تلاش مسئولان و مدیران باشگاه این تیم به لیگ برتر باز خواهد گشت.

سرمربی آسیا در پاسخ به این سوال که اگر خودتان تیم را ببندید باز هم شکست می خورد، گفت: نمی توانم این را بگویم اما سعی کردم تمام تلاشم را انجام دهم. من در ابتدای فصل نبودم و شرایط را نمی دانم. قطعا مربی که بسته به نیت اتفاقات خوب این تیم را بست. آیا ممکن است کسی تیمی را تشکیل دهد که بخواهد ببازد؟

فصل آینده: قراردادم با فجر به پایان می رسد و با افتخار می گویم بهترین اتفاقی که می توانست برایم بیفتد هدایت تیم فجرسپاسی بود. اگر شرایط باشگاه مساعد باشد و به من پیشنهاد بدهند، حتما با هم مذاکره می کنیم و اگر شرایط مساعد نباشد، جور دیگری فکر می کنم. افتخار می کنم که دوباره می توانم در خدمت این تیم باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید