باید نیمه اول را فراموش کنیم

ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802569

سرمربیان تیم های پیکان و نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار خود بیانیه ای ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: بسیار خوشحالم که دوباره شهر زیبای مسجدسلیمان و مردم خوب این شهر را می بینم.امیدوارم فردا مسابقه خوبی برای هر دو تیم و تماشاگران باشد. هر تیم حق کسب سه امتیاز را دارد. ما هم مثل مسجد سلیمان با کمترین هزینه تیم را جمع کردیم. فکر می کنم دو تیم از نظر فنی بسیار به هم نزدیک هستند و هر تیمی که بتواند از این موقعیت استفاده کند، برنده خواهد شد.

وی در خصوص تغییر ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان و حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم توضیح داد: قطعا با تغییراتی که یک تیم ایجاد می کند انگیزه بازیکنان این تیم دو چندان خواهد شد. این کار ما را سخت می کند اما همانطور که گفتم در این مسابقات باید با کمترین اشتباه بازی کنیم و از اشتباهات حریف استفاده کنیم.

سرمربی پیکان یادآور شد: هر دو تیم برای کسب امتیاز می آیند. ما هم راه زیادی را طی کرده ایم و جایگاهمان در جدول به گونه ای است که جمع آوری امتیاز در مسجدسلیمان می تواند کمک زیادی به ما کند.

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: امیدوارم بتوانم تمام انرژی ام را برای نفت بگذارم و از جو ایجاد شده برای تیم خارج شوم و انجام دهم. از بازیکنانم می خواهم در بازی های فردا و آینده با تمام توان بازی کنند تا هم برای آنها و هم برای هوادارانی که به عشق این تیم زندگی می کنند شرایط خوب باشد. برای نام این تیم و می توانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان یکی از بهترین تیم های این فصل است، تیمی جوان و با انگیزه و شرایط خوبی در جدول لیگ برتر دارد. آنها کادر فنی خوبی دارند و امیدوارم بازیکنان نفت بازی خوبی را انجام دهند و نیمه اول را فراموش کنند تا بعد از این بازی به سراغ نقاط ضعف تیم برویم و شرایط مساعدی را پیدا کنیم و چندین بازیکن جذب کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم. می تواند در نیمه دوم ، بیایید بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به جذب نفرات جدید خاطرنشان کرد: بازیکنان نفت نسبت به دوره قبلی حضورم در این تیم تغییر کرده اند و با تفکرات سرمربی فعلی تیم جدیدی بسته شد. چند بازیکن از سال های قبل حفظ شده اند که در حال بررسی آنها هستم. امیدواریم بازیکنانی را جذب کنیم تا با فرصتی که در نیم فصل دوم داریم به ما کمک کنند. در نیم فصل فرصتی برای تماشاگران فراهم است و قطعا اگر این اتفاق بیفتد می توانیم از گرما و هیجان هواداران انرژی بیشتری بگیریم. ما نمی خواهیم در بازی های خانگی مایه سرگرمی تیم ها باشیم.

فکری که در شرایط سختی نفت را برعهده گرفت، گفت: یکی از دلایلی که من به اینجا برمی گردم حضور مردم و لطف آنهاست. برخوردی که در ابتدای فصل داشتم، حرفه ای و خوشایند نبود، اما چیزی که باعث شد برگردم، مهربانی مردم بود. من به این تیم و مردم علاقه دارم و خدای ناکرده با کمک دیگری سال آینده در لیگ برتر نفت خواهیم داشت.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: محروم و مصدوم زیادی داریم و اگر بخواهید می توانم بگویم چه بازیکنانی دارم!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید