حضور بانوان در ورزشگاه ها زمان زیادی می برد/ انتظار هواداران روی سکوها


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814681

رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ گفت: حضور بانوان در استادیوم های فوتبال زمان زیادی می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره دربی پایتخت با حضور هواداران گفت: اولین بحث دربی پایتخت حضور تماشاگران بود. به هر حال ماه هاست که منتظر حضور هواداران روی سکوهای سراسر کشور هستیم و دربی آغاز حضور مخاطب و فصل اول این کتاب است. تا 30 درصد به تصویب شورای امنیت منطقه و دستورالعمل دیوان عالی وزارت کشور رسیده است که تصمیم به حضور حداکثر 30 درصدی تماشاگران در کشور گرفته است.

وی درباره حضور بانوان تصریح کرد: در مسابقات لیگ داخلی همچنان بر اساس حضور آقایان کار می کنیم. از نظر خدمات و پذیرایی و همچنین مکان و بازرسی فیزیکی و پذیرایی زیرساختی وجود ندارد و شاید فقط ورزشگاه آزادی را تجهیز کرده باشیم و زمان بر باشد.

مسئول برگزاری لیگ در پاسخ به این سوال که چرا برخی باشگاه ها با توجه به اینکه دستورالعمل حضور تماشاگران برای کل کشور است اعتراض کردند، گفت: این پروتکل برای کل کشور صادر می شود و هر ورزشگاهی که زیرساخت ها و تایید نهایی را فراهم کند مشکلی ندارد. ابتدا باید دو دوز واکسن را در سیستم بررسی کنند، سیستم بلیط و گیت ها را ببینند و پروژه نهایی را ارائه کنند و پس از تایید وزارت کشور و وزارت بهداشت می توانند حضور پیدا کنند.

مهدی در خصوص زمان دربی پایتخت گفت: درخواست ما ساعت 15:30 این است که زمان خوبی نباشد. درخواست ما این است که این مسابقه در نوبت عصر برگزار شود و امیدواریم این کمک ها انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید