مشکلات ترافیکی باعث تاخیر در راه اندازی نانوایی ها شد/ دوبلور کاری 50 نانوایی از امروز در زنجان

ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801821

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: بسیاری از نانوایی ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه (27 و 28 دی) به دلیل مشکلات تردد با کمی تاخیر در محل کار حاضر شدند و به همین دلیل پخت نان با کمی تأخیر آغاز شد و هیچ کدام از آنها. نانوایی ها در این مدت تعطیل نشدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی بیات در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به بارش سنگین برف طی روزهای گذشته گفت: بارش شدید برف غیرمنتظره عبور و مرور در سطح شهر را با مشکل مواجه کرد.

وی با اشاره به اینکه ازدحام ترافیک منجر به تعطیلی مدارس و حتی تاخیر در شروع کار شده است، خاطرنشان کرد: تعدادی از نانوایی ها به دلیل مشکلات ترافیکی به عنوان مسیر منزل تا نانوایی با کمی تاخیر به محل کار خود رسیده اند. طولانی هستند و حرکت به دلیل بارش برف دشوار است.

بیات افزود: در نتیجه تعدادی از نانوایی ها با اندکی تاخیر در روزهای دوشنبه و سه شنبه (27 و 28 دی) به پست خود رسیده بودند و پخت نانوایی ها با تاخیر آغاز شد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه طی چند روز گذشته هیچ یک از نانوایی ها به صورت خودسرانه تعطیل نشده اند، گفت: .

وی با بیان اینکه مشکلی برای تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: سامانه خرید آرد در روزهای اخیر در سراسر کشور در حال یکپارچه سازی، به روز رسانی و به روز رسانی بوده و ثبت نام خرید آرد را با مشکل مواجه کرده است، شاید دلیل آن بیشتر باشد، اما هیچ یک از نانوایی ها تعطیل نشده اند و مشکلی برای تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

بیات خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و به منظور سهولت دسترسی شهروندان به نان ضروری از امروز (28 دی، چهارشنبه) 50 نانوایی به مدت 4 روز در دو شیفت نان پخت می کنند.

وی با بیان اینکه آرد بالای قیمت تمام شده این بلوک ها تامین شده است، افزود: حتی آرد مورد نیاز نانوایی های شهرستان نیز دیروز ارسال شد و مشکلی برای تحویل آرد به نانوایی ها و نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان وضعیت امروز را متفاوت دانست و افزود: با تعطیلی مدارس و شروع به کار ادارات با 2 ساعت تأخیر طبیعی است که تعدادی از نانوایی ها با تأخیر به مقصد رسیده و فعالیت خود را آغاز کرده اند. با تاخیر

وی افزود: این مشکل برطرف شده و امروز عادی می شود و مشکلی برای خرید نان وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید