مشکلات حقوقی در پرداخت حقوق معلمان برای خرید خدمات

مشکلات حقوقی در پرداخت حقوق معلمان برای خرید خدمات

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر گفت: چندی پیش دیوان محاسبات طی نامه ای به وزارت آموزش و پرورش با برخورد قانونی با پرداخت حقوق معلمان اعلام کرد که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است. نیمی از حقوق معلمان پرداخت می شود.

ما از هیئت امنا در مورد حقوق معلمان برای خرید خدمات تفسیر خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس قانون حقوق معلمان، خدمات خرید باید با حداقل دستمزد در قانون کار پرداخت شود و بیمه آنها نیز محاسبه شود. ساعات کار در هفته، اما معلمان خرید خدمات فقط 24 ساعت در هفته کار می کنند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در صحبت هایی که با کارکنان وزارت آموزش و پرورش داشتم، عنوان کردند که درست است معلمانی که خدمات می خرند، 24 ساعت در هفته در کلاس حضور دارند، اما همچنان 24 ساعت در هر ساعت فرصت مطالعه دارند. کار عملی ساعت ها.اینطوری پر می شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: از این رو مقرر شد هفته آینده مذاکرات و پیگیری هایی برای حل این موضوع انجام شود و اگر به این نتیجه برسیم که علاوه بر 24 ساعت تحصیل، 24 ساعت مطالعه نیز جزء کار است. ساعتی: بابت خرید خدمت به معلمان حقوق پرداخت می شود و مشکل پرداختی آنها حل می شود، اما اگر هفته آینده این مشکل به این شکل حل نشود، طرح استعلامی برای حل مشکل پرداخت هزینه خدمت ارائه خواهیم کرد. معلمان

دیدگاهتان را بنویسید