مشکل مسکن را در 4 سال آینده حل می کنیم / قانون تولید مسکن مزایای جذابی برای مردم دارد

زمان: 11:27
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776064

وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدامی که دولت برای ساخت مسکن طی 4 سال آینده انجام داده می تواند مشکلات کسانی را که مسکن ندارند حل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم گاسمی صبح امروز در جمع نمایندگان مردم شیراز اظهار امیدواری کرد که سفر هیئت دولت به استان فارس دستاورد خوبی برای استان باشد ، گفت: با وجود شرایط اقتصادی پیش از سفر برنامه ریزی شده.

وی با بیان اینکه در زمینه راه و شهرسازی اعتبارات خوبی برای حل مشکلات اصلی این ناحیه از استان به ویژه بزرگراه شیراز-اصفهان در نظر گرفته شده است ، گفت: راه آهن فارس به بندر و منطقه عسلو ، که در سفر به بوشهر مورد بحث قرار گرفت نیز از جمله مصوبات این سفر است.

گاسمی با بیان اینکه “امیدوارم با این سفر چهره استان تغییر کند” ، افزود: در زمینه تعهدات ساختاری این وزارتخانه مشکلات را در دستور کار قرار داده و آنها را دنبال می کنم و مشکلات را به کابینه گزارش می دهیم. . “

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه “پروژه های مسکن به ویژه مسکن مهر برای بررسی مسائل ذکر شده در پروژه های مسکن و مسکن مهر مورد بازدید قرار می گیرد ، افزود:” گامی که دولت برای ساخت مسکن به مدت 4 سال برداشته است. آینده می تواند مشکلات بی خانمان ها را حل کند

وی خاطرنشان کرد: قانون رونق مسکن می تواند خانه هایی را که بخشی از سبد درآمد خانوارها هستند تحت تأثیر قرار دهد و کسانی که مسکن ندارند می توانند در ابتکار جدید شرکت کنند ، زیرا مزایای این قانون با قبل متفاوت است.

گاسمی گفت: ما شرایط جدید مسکن و اصلاحات را در دستور کار قرار دادیم. “پیش بینی می شود که در دو سال اول دولت ما بیش از 100،000 واحد مسکونی در سراسر استان داشته باشیم.”

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مزایای پیش بینی شده در قانون پرش تولید برای افرادی که مسکن ندارند جذاب خواهد بود ، گفت: به ویژه در روستاها و شهرهای کوچک ، این امر به عنوان یک اقدام بزرگ دولت سیزدهم در سراسر کشور شناخته شده است. کشور. و این در همه استانها انجام می شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در تلاش هستیم فاصله بین استان فارس را کم کرده و شرایط بهتری را برای حل مشکل مسکن ایجاد کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید