مصوبه افزایش حقوق کارگران با تایید همه اعضای شورای عالی کار/ 450 نفر آشنا به درد مردم را منصوب کردم.


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836939

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارفرمایان جامعه ما مؤمن، متدین و دلسوز هستند و افزایش حقوقی که در شورای عالی کار صورت گرفت با تصویب نمایندگان کارفرمایی حاضر در جلسه تصویب شد. . ملاقات. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الله عبدالملکی ظهر امروز در شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در 30 سال یک پروژه نیمه تمام داریم، گفت: ..

وی افزود: اگر از منابع درست، عاقلانه و منطقی استفاده کنیم، اتمام پروژه های نیمه تمام نیز منطقی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اگر به جای این تعداد پروژه نیمه تمام که 30 سال طول می کشد، پروژه ها را منطقی و به اندازه منابع مادی در نظر گرفته و تصویب می کردیم، با فرض اینکه هر پروژه 30 پروژه باشد. ٪ کامل شده است.” برنامه ریزی برای 10 سال آینده.

عبدالملکی با بیان اینکه جمعیت کشورمان شاغل هستند، گفت: این افتخاری است برای 70 درصد خانواده های ایرانی که نان آور آنها کارگری است که برای پیشرفت کشور تلاش می کند.

وی افزود: کارگران همیشه قبل و بعد از پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، سازندگی، رفع تحریم ها پیشتاز بوده اند و هر چقدر برای کارگران انجام دهیم، فرسنگ ها در مسئولیت خود هستیم. و وظیفه در قبال کارگران.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وقتی صحبت از معیشت کارگران می شود; موضوع دستمزد، سلامت کارگران در محیط کار و زندگی، منازل کارگری، ایمنی و بهداشت در محل کار، مسائل اجتماعی و فرهنگی خانواده و آسیب های اجتماعی که تا حدودی گریبانگیر آنها می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

عبدالملکی افزود: شما در مجموعه فرهنگی ورزشی حضور دارید که ساخت آن ۱۴ سال پیش تصویب و کلنگ زنی شد. بعد از 14 سال 80 درصد کار در چهار ماه با حرکت جهادی انجام شد و در یک هفته کاری به بهره برداری رسید، یعنی خدمت بدون فساد.«و کارآمد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تمرین کار در جمهوری اسلامی یادآور شد: کار سالم و بدون ظلم و کفر رویه اصلی جمهوری اسلامی در انجام کارهاست.

عبدالملکی با اشاره به جامعه کارفرمایی کشور گفت: کارفرمایان جامعه ما مؤمن، متدین و دلسوز هستند و افزایش حقوق که در شورای عالی کار صورت گرفت با تصویب نمایندگان کارفرمایان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: توجه بیشتر به کارگران باعث افزایش بهره وری و سودآوری آنها می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارفرمایی علاوه بر دستمزد به سلامت، بهداشت محیط و ورزش کارگران اهمیت می دهد که قابل تقدیر است و باید تقویت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 61 مرکز نیمه تمام بهداشتی، درمانی و بیمارستانی در حوزه تامین اجتماعی داریم، گفت: در وزارتخانه هزینه های غیرمنطقی و ناعادلانه نمی کنیم و پروژه هایی را شروع نمی کنیم. تا زمانی که بودجه و برنامه داشته باشیم و پروژه های ناتمام را بدون توجه به نام چه کسی تمام می کنیم به پایان برسانیم.

عبدالملکی گفت: در مواردی که لازم است به ویژه در سفرهای استانی پروژه را از صفر شروع می کنیم اما اولویت با تکمیل پروژه های ناتمام است و در این راستا دولت مردمی به دنبال منفعت مردم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای بهره وری بیشتر انتصابات زیادی در این وزارتخانه داشته ایم، خاطرنشان کرد: در 9 ماه گذشته 450 انتصاب برای مسئولیت پذیری نیروهای مؤمن، متخصص و کوشا داشته ایم. برای ارائه خدمات.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید