معاون سیاسی سپاه: چند سال بعد دولتی در حال شکل گیری است که رهبر آن می خواهد در استان سرباز باشد اما با فضاسازی سعی در از بین بردن اعتماد به دولت دارند.

معاون سیاسی سپاه: چند سال بعد دولتی در حال شکل گیری است که رهبر آن می خواهد در استان سرباز باشد اما با فضاسازی سعی در از بین بردن اعتماد به دولت دارند.

روز جدید : سردار یدلا جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن امید به اعتراضات مردمی بسته است و باعث فروپاشی نظام می شود، لذا با علم نظامی و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از جمله اقدامات دولت و دولت است. برنامه ها

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تبیین جهاد نقش موثری در حفظ آرامش جامعه و تبیین حقایق مردم دارد.

سردار یدلا جوانی روز جمعه در هشتمین اجلاس سراسری کارکنان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه هرکس برای دفاع از قانون وارد میدان نبرد می شود باید امید به خدا داشته باشد، افزود: در جهاد. دیگران را توضیح و راهنمایی نکنید باید باور کنیم که خداوند خالق دلهاست.

به گزارش ایرنا، وی گفت: جایگاه جهاد برای همگان امری ثابت و بدون وقفه شناخته می شود و جهاد تبیین از وظایف مبرم امروز از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تمرکز بر جهاد تبیین کننده توجه به نفاق و دروغ و مخالفت با این ابعاد منفی است.

سردار جیوانی گفت: جهاد تبیین میدان جنگ است که مسائل و محورهای آن را مقام معظم رهبری روشن کرده اند.

وی گفت: بیانیه چهاردهم هورداد خطاب به مقام معظم رهبری میدان جنگ را تعریف کرد و محورهای اصلی جهاد تبیان از دیدگاه ایشان این موارد از جمله جلوگیری از شناسایی انقلاب و تحریف و تغییر فلسفه قیام امام است. دشمن توهین نکند.»

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهداف اصلی دشمن را نشر اکاذیب در جامعه، ایجاد یأس و ناامیدی و ایجاد بی اعتمادی در بین مسئولان دانست و ادامه داد: تحریف واقعیت و برگرداندن حقایق امروز تلاش دولت برای ضربه زدن به نظام است. E.

سردار جوانی ادامه داد: امروز دشمن امید بر اعتراضات مردمی بسته است و باعث فروپاشی نظام می شود، لذا جنگ شناختی و فروپاشی جمهوری اسلامی یکی از اقدامات و برنامه های دولت است.

وی گفت: نقشه دشمن ایجاد بی ثباتی داخلی و برهم زدن آرامش با استفاده از رعب و وحشت، ایجاد خرابکاری، از بین بردن صلح و توسعه اعتراضات در سطوح مختلف است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این راستا، دشمن تاکید می کند که تمامی حوادث و اتفاقات اخیر کشور از جمله حادثه کلانشهر در فضای مجازی مورد حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گیرد و این در حالی است که صیاد هدی تنها شهید است.» این تصمیم آنها بود.

وی تاکید کرد: در این راه باید واقعیت های موجود در جامعه از جمله قدرت ایران در نابودی رژیم صهیونیستی را تبیین کنیم.

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت است اما در فضای روانی سعی در ایجاد یأس و ناامیدی دارند.

وی گفت: چند سال بعد دولتی در حال شکل گیری است که رئیس دولت می خواهد در استان سرباز باشد اما با فضاسازی برای دشمن سعی در از بین بردن اعتماد به دولت دارد.

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تحریف اقدامات و زحمات دولت یکی از موضوعاتی است که باید نسبت به آن حساس باشیم و همه دست به دست هم دهیم تا به اهداف دولت برسیم.

سردار جیوانی گفت: اکنون در مرحله ای هستیم که تبیین جهاد در اولویت است.

وی افزایش تورم و مشکلات اقتصادی را امروز یک واقعیت دانست و افزود: دولت وارد عرصه کار شده است که اگر موفق شود مشکلات حل می شود و کمک همه بخش ها نیاز است.

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی می خواهند مانع ادامه کار دولت شوند اما دولت با حذف ارز ترجیحی در صدد توسعه عدالت در جامعه است.

سردار جوانی با بیان اینکه مصرف گندم ما 11 میلیون تن است در حالی که 6 میلیون تن تولید داریم، گفت: دو میلیون تن آرد از کشور ما قاچاق می شود اما رئیس جمهور شجاعت نشان داد و جلوی این قاچاق را گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید