معرفی بهترین کشتی گیران زیر 25 سال جهان از اتحادیه/ قربانیان قهر کشاورز و ماموریت مهم ساروی!


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809872

اتحادیه جهانی کشتی، امیرحسین زارع و محمدهادی ساراوی را به عنوان پنج کشتی گیر برتر زیر 25 سال جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اتحادیه جهانی کشتی در چند روز اخیر 25 مبارز زیر 25 سال جهان را معرفی کرد که می توانند در سال 2022 بدرخشند، این ستاره ها با حضور در مسابقات مختلف موفق به کسب عناوین خوبی شدند و به احتمال زیاد موفقیت آنها ادامه خواهد داشت. تنها 2 سال تا المپیک 2024 پاریس باقی مانده است.

UWW پس از اعلام 20 کشتی گیر برتر، امروز اسامی 5 فینالیست برتر و 25 نفر برتر جهان را اعلام کرد و در این باره نوشت: اکنون زمان معرفی پنج کشتی گیر برتر این لیست 25 نفره است. همه این کشتی گیران در حال حاضر نام های بزرگی در دنیای کشتی هستند و هواداران مشتاق ورود به چرخه المپیک هستند.

یوی سوزوکی 22 ساله و تاکوتو اوتوگورو 23 ساله از ژاپن

2- یوکاکو کاوای 24 ساله از ژاپن

3- امیرحسین زارع، ۲۱ ساله، اهل ایران

4- محمدهادی ساراوی، 24 ساله، از ایران

5- راوی کومار 24 ساله اهل هند است

این ستاره ها پخش کننده هایی هستند که می توانند تاریخ را بازنویسی کنند.


در یک ماموریت برای از بین بردن 2 کارگر مشهور جهان زنده بمانید

اتحادیه جهانی کشتی درباره محمدهادی سروی، برنده المپیک توکیو و طلای جام جهانی 2021 می نویسد: زمین را تحویل گرفتند. اما نام جدیدی وجود دارد که مأموریت دارد این دو کارگر بزرگ جهان را از بین ببرد. ساروی ثابت کرده با 97 کیلوگرم می تواند یکی از بهترین های جهان باشد. در سال 2022، ساروی باید راهی برای شکست اولیویه و حتی الکسان پیدا کند.

ساروی قهرمان نوجوانان جهان و آسیا پس از شکست 4 بر یک مقابل الکسان در دیداری نزدیک‌تر به مدال برنز المپیک توکیو دست یافت. دو ماه بعد برای جام جهانی اسلو نروژ به تشک بازگشت. او در نروژ تمامی حریفان خود را شکست داد و اولین طلای بزرگسالان جهان را به دست آورد. او کار خود را در اسلو با پیروزی 6 بر 4 مقابل آرتور سرکیسیان دارنده مدال طلای جهان زیر 23 سال از روسیه آغاز کرد. سپس با برتری فنی مقابل جورجی ملیا (گرجستان)، پیروزی 5-1 مقابل نیکولوز هاکلاشویلی کشتی گیر گرجی از ایتالیا و در فینال الکس زوکه از مجارستان را شکست داد.


پتریاشویلی و آکگل، قربانیان خشم کشاورز

تیم ملی کشتی ایران در 32 سال گذشته نتوانسته است مدال طلای وزن 125 کیلوگرم مسابقات جهانی را کسب کند. اما امیرحسین زارع نه تنها به این شکست پایان داد، بلکه توانست آن را آسان کند. گنو پتریاشویلی از گرجستان و طاها آکگل از ترکیه، قهرمان کشتی 125 کیلوگرم معروف جهان در اسلو، قربانی خشم شدند که با مبارزه تکنیکی و جسورانه خود توانست همه حریفان را از پای درآورد.

کشاورز جوان در نیمه نهایی رقابت های کشتی قهرمانی جهان در وزن 125 کیلوگرم اسلو با نتیجه 6 بر 0 آکگل را شکست داد و سپس انتقام پیروزی 9 بر 2 پتریاشویلی در نیمه نهایی المپیک توکیو را با پیروزی 9 بر 2 مقابل او گرفت و اس. با حمایت هواداران پرشور ایرانی قهرمان جهان شد.

زارع در سال 2019 در 18 سالگی قهرمان جام جهانی زیر 23 سال شد و سپس با نتیجه 15 بر 11 مقابل پتریاشویلی قهرمان لیگ ایران شد. اما میسون پاریس از ایالات متحده و سرگئی کوتسف از روسیه قهرمان مسابقات جهانی نوجوانان و بازی های المپیک جوانان شدند. این ستاره متولد آمل بعدها به المپیک توکیو راه یافت و در وزن 125 کیلوگرم با شکست 6 بر 4 مقابل پتریاشویلی در نیمه نهایی به مدال برنز دست یافت.

بازگشت خیره کننده او به پیروزی مقابل ستاره گرجستانی تنها 2 ماه به طول انجامید و طرفداران مبارزه را مبهوت کرد. کشاورز با توجه به سن کمش می تواند نامی باشد که مدال آوری در سطح مسابقات جهانی و المپیک را تا مدت ها تکرار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید