معرفی مدیران بازار مخرب در پلیس اقتصادی خوزستان


ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820762

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اعلام کرد؛

رضا فتوحی گفت: هر مدیری که در انجام وظایف خود کوتاهی کند و بازار را به هم بزند به عنوان تخریب کننده اقتصادی به دادستان و پلیس اقتصادی معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، رضا فتوحی روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با معاونت اقتصادی استانداری خوزستان اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران با عملکرد ضعیف نسبت به افراد اقدام می کنند و از آنها انتظار کمک دارند.

وی افزود: اگر مدیران به وظایف خود به درستی عمل کنند این مشکلات در بازار ایجاد نمی شود. در مدت 6 ماهی که در این سمت هستم، برخی ادارات و اتحادیه ها به وظایف خود عمل نمی کنند، مثلاً کشتارگاه ها امکانات رفاهی دریافت می کنند، «این کار را می کنند، اما به نفع مردم کار نمی کنند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: هر مدیری که به وظایف خود به درستی عمل نکند و در بازار اختلال ایجاد کند به عنوان تخریب کننده اقتصادی به دادستان و پلیس اقتصادی معرفی می شود.

فتوحی با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید هر دو روز یکبار گزارش کار خود را اعلام کنند، ادامه داد: از پلیس اقتصادی خواسته شده تا با تخریب کنندگان بازار برخورد کند. متاسفانه در برخی موارد اتحادیه ها به دنبال منفعت خود هستند و بازار را مخدوش می کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون 3 هزار تن مرغ منجمد معادل 1400 تن مرغ منجمد در استان در فروردین ماه امسال توزیع شده است.

حمید بداوی افزود: 7 هزار و 500 تن مرغ منجمد پارسال معادل چهار سال میزان مرغ توزیع شده در خوزستان توزیع شد.

وی گفت: پشتیبانی امور دام استان آمادگی خرید و نگهداری مرغ از مرغداران و کشتارگاه هایی که مازاد مرغ دارند، چهار کشتارگاه در استان دارای انبار سردخانه ای برای نگهداری مرغ است.

مصرف روزانه مرغ در خوزستان 400 تن است که 800 مرغداری در استان روزانه 200 تن مرغ را به کشتارگاه ها تحویل می دهند که پاسخگوی نیاز استان نیست، بنابراین با توزیع مرغ منجمد این خلاء تا حدودی پر می شود.

در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت و کمبود گوشت مرغ در برخی از مناطق روستایی بوده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید