معرفی 37000 خانوار تحت پوشش کمیته پشتیبانی و رفاه شرکت گاز


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805356

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: کمیته یاری امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تاکنون در مجموع 37 هزار و 700 خانوار تحت پوشش خود را به شرکت ملی گاز برای توزیع گاز با تخفیف سه طبقه نمایندگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نورموسوی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: کمیته مددکاری امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تاکنون در مجموع 37 هزار و 700 خانوار تحت پوشش خود را با تخفیف سه مرحله ای در شرکت ملی گاز نمایندگی کرده اند.

این تعداد خانوار از شش استان کشورمان نمایندگی دارند. لازم به ذکر است بنا به دلایلی اگر هر یک از خانوارهای تحت پوشش سازمان های حمایتی دارای دو ملک باشند، تنها یک ملک شامل معافیت و تخفیف سه مرحله ای گاز خواهد بود.

برای اجرای این طرح تعداد افراد تحت پوشش ملاک سنجش قرار گرفتن آنها در این طرح است چرا که امکان جابجایی افراد و همچنین حضور در دو محل سکونت وجود دارد.

بر اساس بند (ط) تبصره (8) قانون بودجه سال 1400 شرکت ملی گاز ایران، مشترکان ضمن دریافت اطلاعات از خانواده های مستضعف تحت پوشش کمیته مددکاری امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در محدوده مصرف (1) تا (3). ) از ابتدای سال با نرخ صفر.

وزارت نفت باید در اقلیم 1، 2 و 3 ماهیانه کمتر از 200 مترمکعب مصرف رایگان، در اقلیم 4 کمتر از 150 متر مکعب و در اقلیم 5 کمتر از 100 متر مکعب در ماه مصرف می کرد.



انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید