مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیفی برای همه مسلمانان است



رئیس پدافند غیرعامل کشور:

رئیس پدافند غیرعامل کشور ابراز داشت: مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیفی برای همه مسلمانان است و باید به آن توجه کنند.

مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیفی برای همه مسلمانان است


به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا جلالی در پیش خطبه نماز جمعه این هفته تهران، گفت: امروز درگیر نسل کشی در غزه هستیم و رژیم صهیونیستی با دخالت مستقیم آمریکایی‌ها مردم مظلوم غزه را زیر بمباران‌های شدید به صورت آشکار به شهادت می‌رساند و به طور رسمی و در برابر چشم جهانیان و افکار عمومی از این اقدام خود خجالت نمی‌کشد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک غده چرکین و سرطانی است که اصل وجودش غیرقانونی و خباثت آمیز است و فلسفه وجودی آن جنگ و درگیری با مسلمانان است. مسأله فلسطین در وهله اول یک مسأله انسانی، بعد اسلامی و سپس یک مسأله ایرانی است و باید به مسأله فلسطین به عنوان یک مسأله ایرانی، اسلامی و انسانی نگاه کرد و به ملاحظات آن توجه کرد.

رئیس پدافند غیرعامل کشور گفت: اهداف این رژیم از نیل تا فرات است و نگاهش به همه سرزمین اسلامی است و اگر امروز قدرت ندارد و نمی‌تواند کاری کند، یک بحث دیگری است. مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیفی برای همه مسلمانان است و باید به آن توجه کنند.

سردار جلالی بیان کرد: ما اگر نتوانیم رژیم صهیونیستی را در این صحنه مدیریت و کنترل کنیم، این رژیم خباثت‌آمیز در جاهای دیگر نیز دشمنی خود را با مسلمانان دنیا ادامه خواهد داد.


آیا این خبر مفید بود؟




دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید