مقررات مغایر با قانون در حوزه دادرسی در صورت شکایت لغو می شود


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893596

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: به هیچ یک از دستگاه های اجرایی مراجعه نکرده ایم و تخلفات قوانین و مقررات مربوط به تولید، بنگاه ها و کارگاه های تولیدی که بر خلاف قانون تصویب شده باشد، در دادگاه لغو می شود. در صورت اعتراض به دادگاه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در بازدید از طرح فراملی سرزمین ایران با اشاره به اینکه مقررات مغایر با قانون در حوزه دادرسی در صورت تجدیدنظرخواهی ابطال می شود.

در حاشیه این بازدید گزارشی از فرصت ها و اقدامات انجام شده سرمایه گذاری و همچنین رفع موانع جذب مشارکت و سرمایه گذاری و تداخل وظایف برخی دستگاه های اجرایی که مانع اجرای این پروژه ملی می شود، ارائه شد، بحث و تبادل نظر شد. تحقیق و بررسی.

رئیس دیوان عدالت اداری در خصوص فرصت های سرمایه گذاری و اقدامات انجام شده از بانیان و دست اندرکاران پروژه سرزمین ایرانیان در تامین این فضای فرهنگی ورزشی تقدیر کرد و گفت: این پروژه نماد اقتصاد غیردولتی کشور و دستگاه های اجرایی است. مسئول این امر، آنها باید حداکثر تعامل را داشته باشند.

خجت الاسلام مظفری با تاکید بر اینکه نگاه سلیقه ای برخی مسئولان باید به نگاه حمایتی و قانون گرا تبدیل شود، گفت: در برخی از دستگاه های اجرایی افرادی هستند که با سلیقه کار می کنند و وقتی می روند نگاه گروهی می شود. و فکر می کنند تغییر خواهند کرد و نباید اجازه داد که سلیقه ها دخالت کنند.

وی افزود: در گذشته محیط زیست سرزمین ایرانیان شوره زار بوده اما اکنون به تناسب توسعه فرهنگ و ورزش پرجمعیت و فعال و در حال گسترش است. مدیران باید حمایت بیشتری از این تجمع داشته باشند.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به کار گروه حمایت از دادرسی در دیوان عدالت اداری گفت: این کارگروه به منظور پیگیری رفع موانع تولید تشکیل شد و شرکت های تولیدی که به دلیل تصمیمات دولت دچار آسیب و بحران شدند، پرونده های خود را پیگیری کرد. در کار این گروه هستند بررسی شده است.

رئیس سازمان SAS در پایان با اشاره به وجود ظرفیت های زیادی در سازمان SAS برای حمایت از تولید و اشتغال زایی گفت: از هیچ یک از دستگاه های اجرایی و عدم کفایت قوانین و مقررات اعم از مصوبات و آئین نامه های دولتی شکایتی نداریم. دستورالعمل ها، بخشنامه ها و غیره مربوط به شرکت ها و کارگاه های تولیدی و تولیدی که بر خلاف قانون تصویب می شود در صورت اعتراض در دادگاه لغو می شود..

دیدگاهتان را بنویسید