پیشنهاد میانگین 5 سال حقوق بازنشستگان مغایر با قانون تخصیص است

پیشنهاد میانگین 5 سال حقوق بازنشستگان مغایر با قانون تخصیص است

محمد خدابخشی گفت: به خودروسازان توصیه می کنم از اقدامات هوافضای سپاه به عنوان الگو برای ارتقای کیفیت خودروها استفاده کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور در تدزکیری گفت: افزایش تولید با قیمت های دستوری که نوعی سرکوب تولیدکنندگان است و همچنین توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی با ممنوعیت صادرات و صادرات امکان پذیر نیست. ایجاد محدودیت صندوق توسعه ملی در صورت عدم امکان پرداخت تسهیلات به این واحدها.

وی افزود: برنامه اجرایی پنج ساله هفتم با بیش از 300 عضو ارائه شده و همه چیز اولویت بندی شده است یعنی هیچ چیز در اولویت نیست.

خدابخشی یادآور شد: پیشنهاد میانگین 5 ساله حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مخالف همسان سازی بازنشستگان با افراد شاغل است، بنابراین می خواهیم قبل از ارائه این لایحه در مجلس، آن را اصلاح کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تشکر از دولت برای بهبود روابط با همسایگان و درخواست ارتقای فرمانداری الیگودرز در دستوری ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح احداث سد مجتمع گردشگری الیگودرز یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان است که هنوز عملیات اجرایی خود را آغاز نکرده است لذا خواهشمند است هر چه سریعتر نسبت به اجرای این طرح که موتور محرکه توسعه استان می باشد اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید