ملت ایران با روحیه شهادت طلبی در دفاع از انقلاب اسلامی قیام کردند


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911691

امام جمعه قم گفت: مردم قم و ایران اسلامی با روحیه ایثار و شهادت طلبی در دفاع از انقلاب اسلامی قیام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا آیت الله سید محمد سعیدی صبح پنجشنبه در پیوند تصویری اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان قم که در کربلای شبستان مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره باید برگزار شود. فصلی برای کار مستمر و مورد نیاز اهداف نظام و فرمایشات ائمه و شهدا.

امام جمعه قم گفت: این کنگره شهدا باید به طور مستمر در طول سال برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شود و از برنامه های بدیع الگوبرداری شود.

وی گفت: برنامه های جدیدی که در راستای اهداف کنگره است باید دنبال شود تا این برنامه ها الگویی برای دیگران باشد.

آیت الله ساعدی افزود: برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب باید تدابیری اندیشیده شود که این کنگره یکباره نباشد.

وی ادامه داد: کنگره ملی شهدا باید در ادامه اقدامات گذشته باشد و برنامه ها متناسب با اتفاقات کشور و منطقه باشد.

رئیس شورای سیاسی کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه مردم قم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور بی نظیری دارند، افزود: قم با حضور شهدایی که نماد مردم هستند، پر برکت است. از این شهر

وی تاکید کرد: مردم قم و ایران اسلامی با روحیه ای که دارند تمام قد در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده اند و حرم حضرت معصومه(س) کانون وحدت مردم بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: روزهای خوبی برای ملت ایران پیش بینی می شود و معتقدیم با عمل به فرمایشات امام و رهنمودها می توانیم به جایگاه مطلوب دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم قم در عرصه «ظهور» نقش آفرینی خواهند کرد، گفت: یکی از امتیازات قم حضور ملیت هایی از 9 کشور در دفاع از انقلاب اسلامی است.

آیت الله سعیدی در قسمت پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: اطاعت از رهبری و مقام بسیار مهم است و امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید