ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در شهر پاوه / دهانه های تخلف باید بسته شود

ساعت: 21:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799856

مسلم گادری با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در پاوه گفت: حتی تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در پاوه به دلیل توپوگرافی شهر وجود دارد و باید سوراخ هایی برای سوء استفاده از قوانین و مقررات ساخت و ساز وجود داشته باشد، ناظران، مهندسان و مردم بسته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسلم گادری در گفت و گو با هزار ماسوله گفت: بر اساس قانون تعیین حریم و مصونیت شهر، اجرای طرح های عمرانی، توسعه معابر، خیابان ها، کوچه ها، حفظ زیرساخت ها و نظارت بر ساخت و ساز ساختمان های شهری بر عهده شهرداری است. “

وی با اشاره به تخلفات شهر و شهرداری گفت: از جمله تخلفاتی که متأسفانه امروز در شهر پاوه با آن مواجه هستیم، ساخت و ساز غیرمجاز و بدون مجوز، مشکلات اساس قرارداد، ساختمان های اضافی، کمبود پارکینگ است. ، تجاوز به معابر «شهری و عدم رعایت اصول فنی و تخلفات تراکم ساختمانی متذکر می شود.

رئیس شورای شهرداری پاوه گفت: طبق مصوبه شورای شهر، قانون برای همه یکسان است و شهرداری موظف است نظارت جدی شبانه روزی داشته باشد و با اعلام جدول زمان بندی ساخت و ساز غیرمجاز یا طبقات اضافه بر خلاف قانون، نظارت جدی داشته باشد. .100 که متأسفانه به منبع درآمد شهرداری تبدیل شده است در اسرع وقت برای ساختمان های ساخته شده اعم از مسکونی و دولتی و تجاری شکایت کند.

قادری با انتقاد شدید از گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در پاوه گفت: حتی تخلف ساختمانی در شهر پاوه به دلیل وضعیت توپوگرافی شهر وجود دارد و باید حفره هایی برای سوء استفاده از قوانین و مقررات در حوزه ساخت و ساز وجود داشته باشد. ناظران، مهندسان و مردم تعطیل هستند.

وی افزود: شهرستان پاوه یکی از شهرهای هدف گردشگری ایران است و برای توسعه صنعت گردشگری با حفظ بافت گام به گام لازم و همچنین با توجه به اینکه این یکی از خواسته ها و انتظارات کارکنان است. و مردم، نیازمند اقدامات مؤثر و بازدارنده در این زمینه است.»

وی از مردم خواست تا برای تحقق این مهم از شورای شهر و شهرداری حمایت کنند و هر شهروند به عنوان دادستان بر ساخت و ساز نظارت کند. مدیریت ساخت و سازها قطعا با تسطیح شهروندان، دستگاه ها، ارگان ها و ادارات خدماتی امکان پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید