ممکن است برخی از سامانه های شهرداری را به مدار برنگردانیم/ حقوق هیچ یک از شهروندان تضییع نشده است


ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879440

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد؛

مدیرعامل سازمان ICT شهرداری تهران گفت: تمامی سامانه های اصلی شهر به حالت مطلوب بازگشته اند اما شاید بخواهیم برخی از این سامانه ها را تجمیع و به مدار بازگردانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی مهدرنیا مدیرعامل سازمان ICT شهرداری تهران با اشاره به بازگشت سامانه های شهرداری تهران به مدار گفت: در حال حاضر تمامی سامانه های اصلی شهر به حالت مطلوب بازگشته اند.

وی درباره سامانه های کوچک شهرداری تهران گفت: سامانه های بسیار کوچک شهرداری وجود داشت و طبق تصمیم شورای شهر نباید این تعداد سامانه را داشته باشیم و به همین دلیل ممکن است بخواهیم برخی از این سامانه ها را تجمیع کنیم و نخواهیم. همه سیستم ها را در مدار قرار دهید بیایید او را برگردانیم.

مدیرعامل سازمان ICT شهرداری تهران گفت: از همه شهروندان عذرخواهی می کنیم و موظف به جبران هستیم. ما تضمین می کنیم که حقوق هیچ یک از شهروندان تضییع نشده است، اما اگر حتی یک درصد هم اتفاق افتاده باشد، تضمین می کنم که از همه حقوق بشر دفاع خواهیم کرد.

2856b7be 1975 4a4b adb2 c5c40bc50f9b خبر خاکستری

دانا در این گزارش به طور ویژه از ورود کاربران به تهران من و شفافیت خبر داد. این در حالی است که مسئولان شهری پیش از این از رفع نقص و بازگشت سامانه های خشن سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از جمله دو سامانه هک شده در 21 خرداد خبر داده بودند.

به گفته مهدی چمران، هک سیستم شهرداری موساد کار موساد بوده است، این مقام مسئول چند روز پس از تایید صهیونیست ها مبنی بر آرشیو شدن تمامی اطلاعات سامانه های مورد نظر، اعلام کرد.

اما شایسته است شهرداری تهران با تشریح تمامی جزئیات و نام بردن از سامانه های کوچکی که نسیم متعهد به ادغام آن ها شده، ابهامات را برطرف و آن را بهانه ای برای موج سواری و ایجاد حساسیت بین مردم و افراد در این سامانه رسانه های بیگانه قرار دهد. راه ذینفعان است، ترک نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید