ممکن است روزی با ایران به توافق هسته ای برسیم


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907410

نماینده آمریکا در امور ایران ابراز امیدواری کرد که واشنگتن بتواند روزی به توافق هسته ای با ایران دست یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده آمریکا در امور ایران گفت: ایالات متحده به امید اینکه روزی به توافق هسته ای با ایران دست پیدا کند، دستان خود را روی هم نخواهد گذاشت.

وی ضمن ابراز امیدواری به توافق هسته ای و متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر، گفت واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

رابرت مالی با تکرار اتهامات اثبات نشده گفت: «ایران فعالیت های بی ثبات کننده خود را افزایش داده است. ایران حمایت خود را از گروه های خشن و تروریست در سراسر منطقه افزایش داده است. ایران به توسعه موشک های بالستیک ادامه داد.

رابرت مالی بدون اشاره به اینکه چرا آمریکا هیچ اقدامی برای ادامه مذاکرات برای رفع تحریم ها در وین انجام نداده است، گفت: دو ماه است که هیچ اقدامی در مورد مذاکرات صورت نگرفته است.

با این حال، او گفت که مذاکرات در کانون توجه دولت آمریکا نیست. او گفت: “[مذاکرات]، در حال حاضر واقعاً تمرکز ما نیست. ما نمی توانیم روی چیزی که راکد است در حالی که چیزهای دیگر در حال وقوع است تمرکز کنیم.»

این مقام آمریکایی همچنین به ادعای ارسال پهپادهای ایران به روسیه اشاره کرد. وی گفت: خودداری ایران از ارسال موشک به روسیه نشان دهنده شرمساری این کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید