من انتخابات مجلس بحرین را قبول ندارم


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895829

رهبر جنبش اسلامی بحرین گفت: شرکت در انتخابات مانند آسیب رساندن به خود است و هیچ کدام از اینها مورد قبول عقل، دین و زندگی با تفکر و عقلانیت نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: شرکت در انتخابات مانند آسیب رساندن به خود است که عقل و دین و زندگی در کنار تفکر و تعقل هیچ کدام را قبول ندارند.

وی افزود: جایگزینی برای شرکت در انتخابات، عدم پذیرش انتخابات بدون توجه به مسائل و محتوایی است که به نفع مردم است و آن را به ابزاری برای فردگرایی تبدیل می کند.

پیش از این رهبر شیعیان بحرین نسبت به طرح رژیم آل خلیفه برای یهودی سازی منامه پایتخت بحرین هشدار داده و در بیانیه ای تاکید کرده بود: کسانی که زمین یا خانه را به یهودیان می فروشند در واقع وطن، مردم، امت، تاریخ و … را می فروشند. مقدسات و حتی اسلام.هیچ چیزی شبیه آن نیست.

انتخابات پارلمانی بحرین قرار است در ماه اکتبر برگزار شود. این در حالی است که از آغاز اعتراضات مردمی در اوایل سال 1390 تاکنون هیچ اقدام امیدوارکننده ای برای اصلاح امور در این کشور صورت نگرفته و به خواسته های انقلابیون پاسخی داده نشده است، انتظار اکثر احزاب مخالف ال. – رژیم خلافت این انتخابات را تحریم خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید