من با استقلال صحبت کرده بودم اما فرهاد شایسته تر بود

ساکت الهامی در خصوص سابقه همکاری با فرهاد مجیدی گفت: زمانی که به امید باخمن بودیم از فرهاد مجیدی از کشاورز گذشتم، تیم بسیار خوبی داشتیم.جانملکی، امیرعباس گفوری، اصل و علی لطیفی نیز حضور داشتند. 8-7 کاپیتان ما امیدهای کشور را داشتیم. از آنجا مشخص شد که فرهاد بازیکن بسیار باهوشی است و روزی مربی خوبی خواهد شد.

وی افزود: ما همدیگر را می شناختیم. در همان دوره من به عنوان مربی و مجیدی به عنوان بازیکن سابقه همکاری با ناصر حجازی و همچنین فیروز کریمی در سال 86 را داشتم، اما اتفاقات بازی چندان به این مسائل مربوط نمی شود و بیشتر به ما مربوط می شود. روحیه که خیلی جاها منو آزار داده اینجوری هستم!

الهامی درباره ماجرای مخالفت گل گهر با امیر قلعه نویی و امتیازات این تیم گفت: امیر قلعه نویی همیشه برای من عزیز و بزرگ بوده اما فوتبال همین است.

وی در خصوص اینکه گفته می شود ابتدا با دستور قلعه نویی سرمربی نساجی مازندران شده است، گفت: بله کاملا درست است. کالا نویی به من گفت و 10 روز آنجا بودیم. یک بازی با مس کرمان داشتیم و یک بازی با گل گهر. به مس کرمان باختیم اما با گل گهر مساوی کردیم که وینگو بگوویچ سرمربی این تیم بود. وقتی برگشتیم استعفا دادم و نرفتم. اتفاقی افتاد. کار در تیم هایی مانند نساجی یا تراکتورسازی واقعا سخت است. آنها طرفداران پرشوری دارند که در بعضی جاها بیشتر از آنها انتظار دارند.

سرمربی نساجی در گفت و گو با برنامه ورزشگاه گفت: روزی که به نساجی رفتم 20-30 هوادار آمدند. هفته هفدهم بود. به من گفتند چه تضمینی برای ماندن و نیفتادن داری؟ گفتم تضمینی ندارم. چه تضمینی؟ می خواهی سند خانه ام را گرو بگذارم؟ در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد. تضمین من این است که فصل گذشته در تراکتورسازی کار کردم. این ماهیت فوتبال است. قصد من این است که برای خودم و تیم کار کنم. قبل از آن برای صحبت به باشگاه استقلال رفتم اما فرهاد مجیدی سرمربی شد که به نظرم انتخاب خوبی بود. (در نساجی) کار را شروع کردیم. پارسال می گفتند از شما می خواهند تیم را نبازید، حالا فقط می گویند قهرمانی.

دیدگاهتان را بنویسید