من در استقلال افسرده بودم و دلم شکست / مجیدی را دوست دارم اما حق من نیست

ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799481

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من فرهاد مجیدی را دوست داشتم اما در استقلال حق من نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بابک مرادی، وینگر تیم فوتبال استقلال پس از بازدید از ساختمان باشگاه گفت: به باشگاه آمدم و با مدیران صحبت کردم. باید ببینم چی میشه بر خلاف میل درونی ام باید بروم و فردا آخرین کارم را تمام کنم. با تشکر از همه تیم هایی که پیشنهاد دادند، اما در حال حاضر به دنبال کار برای تایید هستم. زمانی که به استقلال آمدم با لباس سفید قراردادم و با استقلال اختلاف مالی ندارم. من هنوز در مورد پول بحث نمی کنم. آنجایی که می گویند، من پولم را پارسال و امسال می دهم امضا می کنم. اگر به من پول بدهند و بخواهند، پس می دهم.

او ادامه داد: من واقعاً تاوانش را دادم و در این فوتبال پولی نگرفتم. پیشنهادهای خوبی داشتم اما به دلیل اینکه این تیم را دوست داشتم به استقلال آمدم. قلبم شکست و افسرده شدم. همه بابک مرادی را در مهندسی مکانیک دیدند. ناله نکردم و صبور بودم و باز هم صبورم. همچنان برای این تیم آرزوی موفقیت دارم، قهرمانی این تیم آرزوی من است و بازی های آن را دنبال می کنم. این تیم از بچگی تیم مورد علاقه من است اما حق من نبود.

مرادی درباره تغییر سمتش توضیح داد: گل آلومینیومی تقصیر من نبود، دوستم پشت من بود و بحثی درباره این چیزها نیست. 14 هفته گذشته و یک هفته است که فرصت نکرده ام. من آقا فرهاد و همه پیشکسوتان استقلال را دوست دارم. من همه کسانی را که پیراهن این تیم را می پوشند دوست دارم و به آنها احترام می گذارم، چون استقلالی هستم اما این حق من نبود. یک سال و نیم گریه می کردم که پستم از بین رفت. من مدافع چپ نبودم. اما چه فایده ای دارد؟ پست اصلی من مهاجم و وینگر بود.

هافبک استقلال در پایان گفت: یک سال و نیم است که در استقلال هستم. هیچ وقت از پول و مسائل حاشیه ای صحبت نکردم و مخالفتی نداشتم. کلمه ای که به زبانم می آید از دلم می آید. من سیاست ندارم و صادق هستم و این می تواند مشکل من در زندگی شخصی باشد که ضربه سختی به من زده است. همه کسانی که دلم را شکستند می بخشم و مشروعیت می دهم و برای استقلال فقط آرزوی موفقیت دارم. اکنون می خواهم حقانیت خود را ثابت کنم. آینده خیلی چیزها را تعیین خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید