من در مورد برداشت ها اطلاعی ندارم. ورزشکاران استعفای احساسی دادند!


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894156

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: در ورزش احساساتی هستیم اما استعفا طبیعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در حاشیه حضور در این فدراسیون گفت: قرار بود ساعت 11 جلسه ای برگزار شود که با توجه به دعوت به جشنواره شهید رجایی توانستم در آن زمان حضور نداشت و بعداً به فدراسیون رسید.

وی درباره استعفای وحید هاشمیان از کادر فنی تیم ملی و شایعه استعفای حمید استیلی گفت: همه اینها یک جواب دارد؛ نمی دانم! به محض اطلاع به جلسه می روم و صحبت می کنم. پیشنهاد می کنم یک نفر به عنوان مدیر روابط عمومی تعیین شود تا همه موارد از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی شود. استعفا در این شرایط می تواند احساسی باشد. ما ورزشکاران احساساتی هستیم. روند استعفا وجود دارد. وقتی فردی محکومیت رسانه ای دریافت می کند، آیا می خواهد از رسانه کناره گیری کند؟ همانطور که سازمانی برای اخذ تصمیم وجود دارد، برای ارائه استعفا نیز باید همین روند را طی کرد. به قول شما حرف و حدیث زیاد است و اگر بخواهم توضیح بدهم حرف و حدیث زیاد می شود. هر مصوبه ای باید از مجاری قانونی عبور کند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا ریاست سازمان لیگ برای نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال الزامی است؟، گفت: مطلقاً الزامی نیست. اساسنامه را بخوانید سازمان لیگ زیرمجموعه معاون دوم رئیس جمهور است، لازم نیست معاون دوم رئیس سازمان لیگ باشد بلکه زیر نظر او باشد.

وی در خصوص اینکه میرشاد مجدی گفته است به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره مدارک مربیان خارجی را به جز اسکوچیچ امضا نمی کنم، گفت: هیات مدیره با حضور چهار نفر مجددا تشکیل شد. رشد مدیران جوان خوب است اما اگر مدیران با تجربه هم حضور داشته باشند ترکیب خوبی خواهد بود. چهار نفر به هیئت مدیره اضافه شده اند و میانگین سنی بالای 60 سال یعنی حدود 240 سال است. در واقع 240 سال سابقه با حضور چهار نفر به هیئت مدیره اضافه شده است. با حضور این افراد و البته با برنامه ریزی بهتر می توان شرایط را بررسی کرد. من مطمئن هستم که هیئت مدیره تصمیم احساسی نخواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید