من هرگز دستم را برای استعفا بلند نمی کنم


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812171

سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و فجر در نشست خبری پس از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فجر گفت: در مورد این دیدار حرفی ندارم. بازی فوتبال در زمین ورزشگاه حافظیه یک کشور توهین به فوتبال است. نظر فنی ندارم

وی با بیان اینکه پیکان طراوت لازم را ندارد گفت: شاید این موضوع درست باشد اما میدان یکی از ابزارهای اصلی برای انجام یک بازی است. بازی در این زمین ها در تکنولوژی و فوتبال جایی ندارد و اتفاقات و شرایط و البته عادت به زمین تاثیرگذار است. در مورد بازیکنان هم ما به مشکل خوردیم و محروم و مصدوم شدیم.

سرمربی پیکان درباره داوری این دیدار گفت: داور جوان بود و تمام تلاشش را برای قضاوت کرد و فکر می کنم خوب هم قضاوت می کند.


کلانتر: من هرگز دستم را برای استعفا بلند نمی کنم

علی عسگر کلانتری در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل پیکان گفت: اگر درباره بازی صحبت کنم محکوم به فنا هستیم و اگر صحبت نکنم باز هم محکوم به فنا هستیم. تنها چیزی که کمی ما را آرام کرد غلتک ماشین بود که ما هم از آن محروم شدیم.

وی افزود: حریف می دانست شرایط ما چگونه است، خوب بازی کردند و به بازی مستقیم روی آوردند و بازی را زمین گذاشتیم و دیدیم این امکان پذیر نیست و مستقیم هم شروع به بازی کردیم. تیمی که با 3.4 شرایط خوب جایگاه خوبی در این زمینه دارد و نمی تواند آنها را تبدیل به گل کند، محکوم به شکست است.

کلانتری با بیان اینکه اگر در دقیقه 93 توپ ها وارد دروازه ما شد، لطف خدا بود، گفت: چند گزینه یکی یکی داشتیم که تبدیل به گل نشد. در این زمین و در شرایطی که بود توپی با این شکل نیز وارد زمین می شود و بازی مساوی می شود. اگر مربیان تیم حریف اینجا حرف فنی نمی زنند و می گویند نمی توان از مشکلات فنی صحبت کرد، این باید از بالا تا پایین به سراغ همه ما برود.

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: اگر به من بگویند با هزینه خودم غلتک می آورم و زمین را صاف می کنم. کاش این را به من می گفتند! ما فقط یک رول ماشین در قسمت حافظه می خواهیم. به چه کسی بگوییم الان قرن بیست و یکم است. من از بازیکنانم انتقاد می کنم، 4 موقعیت را یکی یکی گرفتند، دروازه بان یک دستش را بلند کرد و تسلیم شد، بعد از آن توپ را به آسمان پرتاب کردیم! بازیکن ما ضربه پنالتی را به شکم حریف زد. روزی که باید در این منطقه سخت در این شرایط سخت پیروز می شدیم، برنده نشدیم، نباید از تاکتیک و تکنیک چیزی بگوییم. نه تیم حریف می تواند توپ را کنترل کند و نه ما می توانیم یک ایده اساسی داشته باشیم.

وی افزود: از پیمان رنجبری تشکر می کنم. او در موقعیت تک به تک قرار داشت. او بازی جوانمردانه را تماشا می کرد، در حالی که تیم آنها یک جلو بود، می توانست نتیجه را نصف کند، اما توپ را کشت.

کلانتری گفت: در این شرایط موقعیت های مختلفی پشت دفاع حریف ایجاد کردیم اما نتوانستیم این موقعیت ها را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی تیم فجر درباره عملکرد تیم داوری توضیح داد: در این دیدار 10 تعویض انجام شد و سه دقیقه به وقت اضافه اضافه شد. داور گفت 4 دقیقه وقت دارم اما بعد از سه دقیقه بازی تمام شد. گفتم چرا به 4 دقیقه فکر نکردی در حالی که تیم من در دقایق پایانی دو گل زد و امیدوار است گل بزند؟ نمی گویم در یک دقیقه گل می زنیم اما در بازی ای که 10 بازیکن تعویض شدند و دروازه بان مصدوم شد و زمین خورد، 3 دقیقه اضافه شد؟ این دیدار 6 تا 7 دقیقه وقت اضافه داشت. داوری همیشه برای ما شکل متفاوتی دارد اما برای تیم های بزرگ بی توجه نمی ماند.

وی با بیان اینکه زمان ایجاد تغییرات در هدایت تیم نرسیده است، گفت: من سرمربی تیم هستم و این مسائل به من ربطی ندارد و در حال انجام کارهای فنی هستم. اگر هیئت مدیره و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ببینند من شرایط فنی مناسبی ندارم می توانند اقدام کنند اما من نمی توانم در امور مدیریتی دخالت کنم.

کلانتری افزود: این پشت بشقاب من نیست و عاشقانه تیم را دوست دارم. الان هم از من خواسته شده که بمانم. اگر می توانید صحبت کنید که زمین مناسب به ما بدهید تا آبروی ما نرود. آقای نویدکی با تمام وجود گفت که می خواهد برود اما آزاد نمی شود. من زیر نظر هیئت مدیره هستم. وقتی اینجا را ترک کنم هوادار و عاشق تیم خواهم بود. من هیچ وقت دستم را برای استعفا و مبارزه، جنگ و مبارزه تا آخرین لحظه بالا نمی برم، اما ناامید نمی شوم و کارم را انجام می دهم و هر وقت مرا نخواهند طرفدار تیم فجر می شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید