کارها بسته است اما دستم به وزرا می رسد!

ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783395

احمدزاده: سعی می کنم حقوقمان را بگیرم چون گرفتن حق است، فکر می کنم عده ای تلاش کردند اما ما خیلی از حقوقمان را نگرفتیم، با اینکه بیکاری در گچساران زیاد است، باید به دنبال اشتغال پایدار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامیداشت شهدای قیام 19 آبان 57 که در مسجد شهدای گچساران برگزار شد، گفت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست. در این منطقه فرهنگ جهاد و شهادت وجود داشت و همه یاد دادند که برای ادامه راه حق باید مرد.

احمدزاده افزود: پس آنچه شما از ما می خواهید وفاداری به آرمان های این شهدا و حفظ فرهنگ جهاد و شهادت است و باز هم از من می خواهید روحیه جهادی خود را حفظ کنم و سوگند یاد می کنم که به این امر پایبند مانده ام. فرهنگ و من به دستور رهبرم به هیچ یک از شورش های رژیم پشت نکرده ام.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به گفته شهید بهشتی ما ثابت قدم مانده ایم و امروز سوگند یاد می کنم که از راه شهدا خارج نخواهم شد و تمام تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه استان و حفظ نظام به کار می گیرم. زندگی فرهنگ جهاد و شهادت، ایثار، فرهنگ خدمت بی منت: «سعی خواهم کرد صادقانه بگویم، در طول خدمتم هرگز به دنبال طلا و ثروت نبوده ام، اما هر جا می خواستم بروم، به جایی رفتم که فکر می کردم. برای انقلاب مفیدتر باشم و تا پایان خدمتم در استانداری هیچ گاه از این مسئولیت برای خودم ثروتی نخواهم گرفت.

وی افزود: زمانی که بعد از استانداری از شهر شما خارج شدم، تلفن همراهم را فروختم تا خانه ام را اجاره کنم تا اجاره خانه ام را پرداخت کنم، از زمین و باغ و ملک چیزی به نامم نبود و قول می دهم همان جا بمانم. “

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از مدتی که در سمت استانداری بودم تغییرات زیادی در شهرستان ایجاد شد اما انصافاً انتظارم بیش از این بود چرا که سال ها از آن گذشته است. زمانی که مرحوم هاشمی رفسنجانی به گچساران سفر کرد، پیشنهاد پالایشگاه و پتروشیمی را دادیم.

احمدزاده ادامه داد: در سفر محروم هاشم، سد چمشیر مصوب شد و قرار بود امسال آبگیری شود. کارخانه نوشابه سازی در گچساران در آن زمان باید با 260 نفر کار می کرد اما هنوز با این آمار فاصله زیادی دارد. من ندیدم اما به شما قول می دهم که پتروشیمی دوم گچساران ساخته می شود و پالایشگاه گچساران ساخته می شود و به حق خود می رسیم.

وی گفت: سعی می کنم حقوق خود را به کل استان بگیرم چون حق گرفتن است و فکر می کنم عده ای تلاش کرده اند اما ما مقدار زیادی از حقوق خود را نگرفته ایم هرچند که بیکاری در گچساران بالاست و باید نگاه کنیم. اشتغال پایدار».

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چون 25 درصد صادرات نفت داریم اما از این منبع عظیم بهره نمی بریم و در عین حال عده ای می گفتند نفتی که از شهر شما به تبریز می رود نفتی است. درست است این پتروشیمی در گچساران راه اندازی شد و می گفتند شما فقط یک مشکل دارید و آن این بود که استان شما مالکی ندارد که بتواند حق شما را بگیرد، در حالی که من در آن زمان فقط به اندازه یک استاندار می توانستم قدرت داشته باشم. امروز می توانم به نزد وزرا بروم.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور تغییر و نگرش نسبت به استان ما ایجاد شد. وزرا توافق کردند که باید برای استان تلاش کنند. سه روز پیش نویس نامه ای به ریاست جمهوری فرستادم که اعتبارات در روستاها و روستاها و جاده ها توزیع می شود راه های روستایی دیده نمی شود و به بسیاری از روستاها دسترسی نداشتیم و 200 میلیارد تن اعتبار برای شهرها برای راه های روستایی دریافت کردیم. و آب به تنهایی

احمدزاده افزود: در گچساران کارهای بزرگی داریم مانند جاده ترانزیتی گناوه – گچساران – پاتاوه که بدون هیچ دلیل موجهی بسته است. حداقل 20 سال طول می کشد تا یک استان مقید شود و پروژه مقید شود. احیا شود.

وی افزود: شبکه های آبرسانی امامزاده جعفر، پاکوه، خان احمد، باشت و غیره. آنها در حال حاضر ناتمام هستند و باید پیگیری و محقق شوند. باید به بهره برداری برسند و این در سفر هیئت دولت دیده شد و اعتبار لازم را دریافت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس بازدید هیئت دولت هم اکنون یک هزار و 300 میلیارد تن پول برای اشتغال در استان وجود دارد که باید در روستاها ایجاد اشتغال شود. متاسفم. و آنها را تکه تکه کردند و پول به خزانه دولت رفت، اما شهر ما چه فایده ای دارد، متأسفانه تا اینجا کارها گره خورده است.

وی گفت: چند روز پیش اعلام کردم که بانک ها بن بست هستند و تسهیلات باید خیلی راحت به دست مردم برسد و در حال ایجاد گروهی هستیم که استعداد هر شهر را برای سرمایه گذاری مشخص می کند و آموزش های لازم را برای سرمایه گذار ارائه می کند.

احمدزاده افزود: شما نمی خواهید فرزندانتان را در خدمات دولتی استخدام کنم. بسیاری از ادارات پست های سازمانی خود را پر کرده اند، فروشگاه های زنجیره ای در استان که به نحوی درآمد کسبه داخلی را مختل کرده اند.» نمونه تمام حساب های آنها در تهران است. بحث گردش پول در استان ما نیز با مشکل مواجه است و وام های بانکی بیش از درآمد بانکی در استان

وی افزود: من به عنوان فرزند این مرز و بوم از خدا حمایت می خواهم و بعد از مردم هم حمایت می خواهم که باید همیشه در کنار هم باشیم و همه باید برای تغییر معیشت و درآمد مردم تلاش کنند و فقط از طریق استخدام منطقه ای امکان پذیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گلایه های زیادی از بانک وجود دارد، اما بحث خود را تمام کرده ایم که اگر برای مردم و فسادی که در برخی شعب وجود دارد تسهیلگری نکنند، ابتدا به سراغ مدیران آن برویم و بانک ها فرهنگ دینی و خدمت صادقانه به مردم را ببینند.» چرا جوانان نمی توانند وام ازدواج بگیرند.

احمدزاده در پایان گفت: مردم باید دست به دست هم بدهند و توسعه ایجاد کنند و دسترسی به روستاها را تسهیل کنند، وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشند و اولویت ما هم اکنون سفره و معیشت مردم است و باید منبع درآمد مردم را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید