من کاترین پرز را شکست دادم، زن متخصصی که جاسوس بود

من کاترین پرز را شکست دادم، زن متخصصی که جاسوس بود

کانال تلگرامی ثلاث، نزدیک به محمود احمدی نژاد و جنبش موسوم به بهار، مدعی شده است که فردی به نام «کاترین پرز شاکدام، تحلیلگر یهودی» که در سال های اخیر ستون نویس ثابت وب سایت انگلیسی برای حفاظت و انتشار بوده است. آثار آیت‌الله خامنه‌ای، در یادداشتی مفصل در تایمز، اسرائیل نفوذ خود را آشکار می‌کند و چگونگی نفوذ خود به محافل قدرت ایران را شرح می‌دهد.

این تحلیلگر یهودی در مقاله ای که اخیرا در وب سایت تایمز اسرائیل منتشر کرده است، مصاحبه ای با ابراهیم رئیسی، نامزد ریاست جمهوری وقت در سال 1996 را بازگو می کند.

شاکدام در یادداشتی برای اسرائیل تایمز اذعان کرد که تمامی این اقدامات و فعالیت ها را برای نفوذ به ایران انجام داده است. او در این مقاله بیان می کند که چگونه نیت و انگیزه اصلی خود را در این روابط و اقدامات حفظ کرده و چگونه توانسته اعتماد مقامات و مسئولان ایرانی را جلب کند. هنگام بازدید از وب سایت جهانی وب آرشیو، نام وی در 18 مدخل در این وب سایت ذکر شده است.

علاوه بر این، با جستجوی کلمه انگلیسی نام او در گوگل، می توانید عنوان مقالات او را در این وبسایت بیابید. کاترین پرز شکدام نیز از تحلیلگران ثابت شبکه پرس تی وی متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود که در مقاطع مختلف به عنوان تحلیلگر ویژه از سوی این شبکه دعوت شده بود. این رسانه همچنین مدعی شد که محمود احمدی نژاد پیش از این به دلیل اینکه یکی از چهره های رسانه ای در دوران ریاست جمهوری خود تصمیم به سفر به رژیم اسرائیل گرفته است، مورد توبیخ و برکناری قرار گرفته بود.

پیش از این مشرک در مصاحبه ای با کاترین شکدام او را تازه مسلمان معرفی کرده بود. مشرق در گفت و گو با وی نوشت: «شکدام روزنامه نگار مسلمان و شیعه انگلیسی است که قبلا مسیحی بوده است. خانم شاکدام در این گفتگو از نحوه شیعه شدن خود و همچنین تحلیل خود از انقلاب اسلامی ایران و شرق می گوید.

شاکدام در مصاحبه‌ای گفت: «ایران به میلیون‌ها راه مختلف به من نعمت داده است و آنچه اکنون می‌بینم ملتی است که عمیقاً از آن سپاسگزارم، مردمی شجاع و مهربان که مرا شگفت‌زده می‌کند، و یک فرهنگ». ریشه در تاریخ دارد تا همه ما از خیره شدن به آن احساس غرور کنیم. زیبایی های باشکوهی در ایران وجود دارد. زیبایی واقعی ایران نه در معماری و مناظر آن، بلکه در مردمان این سرزمین است.

دیدگاهتان را بنویسید