مهدی خزعلی: پسر و دختر کبری خزعلی در آمریکا زندگی می کنند

مهدی خزعلی: پسر و دختر کبری خزعلی در آمریکا زندگی می کنند

روز جدید مهدی خزعلی: مهاجرت پسر کبری خزعلی به کانادا صحت دارد، نه تنها پسر کبری خانم. حتی خواهرزاده دیگرم، دخترش، سالها در آمریکا زندگی کرده است.

پس از جنجال برانگیز شدن خبر مهاجرت پسر انسیه هزالی به کانادا، مهدی هزالی امروز از اقامت دو خواهرزاده دیگرش یعنی فرزندان کبری هزالی در آمریکا و کانادا خبر داد.

چندی پیش خبر مهاجرت حمیدرضا رضازاده، فرزند انسیه خزعلی، همسر معاون رئیس جمهور، واکنش هایی را در میان کاربران در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

هزالی خروج پسرش به کانادا را تایید کرد اما آن را “دانش محور” دانست و گفت: “اما امروز… برخی با هیجان در مورد مهاجرت پسرم گفتند. ضمن اینکه سفر کاری موقت ایشان توسعه و حمایت از دانش بنیان فعال در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان رشته کامپیوتر می باشد و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام است و در ماه های آینده به کشور بازخواهد گشت. با اینکه متاهل و مستقل بود، هرگز قصد مهاجرت نداشت. بی شک بسترسازی برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور زاییده تعلق به وطن و مسئولیت پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان های انقلاب و سیاست های دولت وفادار بوده و خواهند بود.

مهدی هزالی اما امروز جزئیات جدیدی از مهاجرت خانواده هزالی ارائه کرد.

مهدی خزعلی در گفتگو با «چندشنیه» با اشاره به اینکه مهاجرت فرزند کبری خزعلی به کانادا صحیح است، گفت: نه تنها پسر کبری خانم، بلکه تنها پسر کبری خانم است. حتی خواهرزاده دیگرم، دخترش، سالها در آمریکا زندگی کرده است.

وی افزود: فرزند انیسه خانم که صاحب شرکتی در کانادا است که در زمینه VPN فعالیت می کند، می دانید که ثبت شرکت در کانادا بیش از 100 میلیارد ریال هزینه دارد.

مهدی خزعلی در ادامه با انتقاد از خواهرش گفت: سوال من این نیست که چرا این عزیزان یا سایر هموطنان باید مهاجرت کنند و به خارج از کشور زندگی کنند که این حق همه است، بلکه این عزیزان به رانت رفتند و به این موفقیت ها دست یافتند. درست نیست که والدین یک نفر در ایران از فیلترینگ حمایت می کنند، اما او فراتر از آن در زمینه VPN کار می کند. شما نمی توانید با حجاب باشید، حتی روسری و مانتو، اما می توانید فرزندان خود را به جایی بفرستید که حجاب آزاد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید