مهربانی به وسعت شب یلدا


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918340

در آستانه شب یلدا یک جوان خوب در اسدآباد با کمک این خبرنگار رسانه چندین بسته یلدا را به دست نیازمندان رساند و دل آنها را شاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; چند روزی مانده به یلدا، طولانی ترین شب سال، و همه آرزو دارند یک دقیقه بیشتر با هم باشند. و با نزدیک‌تر شدن به پایان فصل پاییز، باید تعداد قلب‌هایی را که تا به امروز به دست آورده‌ایم یا حداقل لبخندهایی را که بر لبانمان زده‌ایم بشماریم.

همانطور که امام کاظم (علیه السلام) در حدیثی می فرماید: «هر کس مؤمنی را شاد کند، خداوند او را در قیامت بسیار شاد می کند»، می توان گفت آخرین شب پاییز که مصادف است با شب یلدا و یک شب. از قدیمی ترین جشن های ایرانی، فرصتی است برای شاد کردن دل و نشاندن لبخند بر لبان نیازمندان.

در میان این هیاهوی شب یلدا، جایی که شاید همه می‌خواهند یک محفل خانوادگی برای چشم‌بند کردن اعضای خانواده ترتیب دهند، برخی از خانواده‌های فقیر طعم تلخ کمبود را حس می‌کنند. و چه خوب که اقدامی بزرگ و با نیت خوب انجام داد.

جناب قدری از شنوندگان خوش نیت و خوب این رسانه که دست سخاوتمندانه اش قبلاً از طریق رسانه ما به دست نیازمندان رسیده است مجدداً شروع به کار خیر کرده و به خاطر اعتماد خود به این رسانه درخواست کرده است که این کمک به نیازمندان داده شود. اجازه دهید تحویل دهیم

وی به خبرنگار ما گفت: کمک ما فقط شاد کردن دل برخی از یتیمان، یتیمان و نیازمندان است. البته خداوند اجر دنیوی و اخروی خود را همانگونه که فرموده خواهد داد.

این جوان مهربان که لباس و آذوقه سربازان پشت جبهه را برای دیگر سربازان خط مقدم بسته بندی می کرد، از کسانی که امکانات مالی دارند الگو گرفت و به قول معروف به او پیشنهاد کرد که چنین کارهای خیری انجام دهد. شرکت کردن.

وی در پاسخ به این سوال که ثواب کار خیر خود را چگونه خواهید گرفت، گفت: بزرگترین پاداشی که خداوند داده این است که من سالم باشم و خدا را شکر کنم.

این اتفاق افتاد که کمک های آقای قدری با تهیه بسته هایی از یلدایی از طریق خبرنگار ما به دست نیازمندان رسید.

امیدواریم فراموش نکنیم که انسان ها اعضای یکدیگرند… و در شبی به وسعت یلدا، دل مادرانی که سفرهایشان خالی است غرق در هرج و مرج می شود و دل پدران نیز آوار زلزله است. غم بر دل پدر خواهد افتاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید