پویش ملی «یلدای مهربانی» به وسعت ایران

به همت کمیته امداد امام (ره)؛

بیایید در شب یلدا هم مثل خیلی مناسبت های دیگر شادی هایمان را تقسیم کنیم و با شرکت در کمپین مهربانی یلدا لحظات شادی را برای هموطنان رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، یلدا سابقه طولانی دارد. پیر و جوان، کودکان و بزرگسالان گرد هم می آیند تا دوباره به هم وصل شوند. پیوندی به وسعت دل ها و عذرخواهی یلدا فرصتی برای تکرار زندگی های تلخ و شیرین.

گذراندن شب در کنار خانواده، عزیزان و بزرگان خانواده لذتی است که کمتر جایی پیدا می شود. حسی منحصر به فرد که متاسفانه این روزها کمتر شده و در سال های اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا ضعیف تر شده است.

اگرچه جشن یلدا بهانه ای برای دیدار با عزیزان است، اما این دیدار نیازمند آمادگی قبلی است که به دلیل شرایط سخت اقتصادی این روزها برای برخی افراد و خانواده ها سخت است تا برای مراسم شب چله آماده شوند.

یلدا شبی است که همه دوست دارند با هم باشند و فقیر و غنی را نمی شناسند، اما ما ایرانی ها معتقدیم که باید شادی هایمان را هر سال به خصوص در روزهای خاص تقسیم کنیم تا در کنار هم شاد باشیم.

برای تدارک این شادی و ایجاد شادی خانوادگی آنگونه که دوست داریم، باید شرایطی را فراهم کنیم که سایر هموطنان نیز علی رغم نیاز، شبی شاد و دلپذیر را سپری کنند.

کمپین ملی «یلدا مهربانی».

معاونت توسعه مشارکت مردمی کمیته مساعدت برای کمک به نیازمندان و کمک جویان با اجرای کمپین ملی.یلدای عزیز” مطلع.

حبیباله آسوده با اشاره به برگزاری کمپین ملی یلدا مهربانی همزمان با شب یلدا افزود: این کمپین با هدف تامین نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند در شب یلدا برگزار می شود.

و ادامه داد: در این کمپین خیرین و نیکوکاران با کمک های نقدی خود نیاز خانواده های نیازمند را برطرف می کنند. به همین منظور کارتی به شماره 6037997900001919 جهت جمع آوری کمک ها و مشارکت های مردمی ارائه شده است.

آسوده افزود: همچنین خیرین می توانند با شماره گیری کد دستوری *#12 کمک های خود را برای رفع نیاز خانواده های نیازمند پرداخت کنند.



آیا این خبر مفید بود؟