300 کودک قزوینی در انتظار حمایت خیرین / پویش ضیافت مهربانی در استان قزوین

وی افزود: مهمترین رویکرد سازمان بهزیستی حمایت و خدمات رسانی به خانواده های نیازمند، معلولان و زنان بی سرپرست است؛ ضیافت مهربانی برگزار شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: در ضیافت ماه مبارک رمضان افراد دارای معلولیت، بانوان، سرپرستان خانوار و ایتام در اولویت ارائه خدمات هستند.

وی افزود: در این پویش مواد غذایی، بهداشتی، روزانه، غذای گرم، هزینه های درمانی، ازدواج و جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می شود.

دهباشی پور گفت: از ظرفیت رسانه ملی و استانی برای در جریان ماندن از پویش ضیافت مهربانی استفاده می شود. ستاد ماه مبارک رمضان نیز در استان ها و شهرستان ها تشکیل می شود.

یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک به مردم قزوین در سال گذشته


وی خاطرنشان کرد: به منظور جلب مشارکت مردمی و بهره مندی از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای حمایت از جامعه هدف برای رفاه حال، زمینه ویزیت خیرین و کارکنان مراکز نگهداری فراهم شده است. همچنین تعطیلات گلریزان در تمامی شهرستان ها برگزار می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: 300 کودک بدسرپرست و بی سرپرست در استان در انتظار حمایت هستند. وی بیان کرد: طرح اسپانسری تحت حمایت اداره مشارکت های بهزیستی است و در حال حاضر 280 کودک تحت حمایت طرح حامی هستند که از این تعداد 150 حامی به صورت مستمر و مستمر بهزیستی را همراهی می کنند و 300 کودک نیز در انتظار کمک حامیان و خیرین هستند.

وی گفت: میزان کمک های مردمی جمع آوری شده در ماه مبارک رمضان سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون ریال نقدی و بدون پول بوده و امسال کمک های مردمی در قالب طرح ضیافت دوستانه جمع آوری می شود.

دهباشی پور بیان کرد: خیران همواره زیر مجموعه اداره کل بهزیستی استان بوده و این پویش با کمک سازمان های مردم نهاد و خیران در حال انجام است.

وی در پایان گفت: خیرین و نیکوکاران استان قزوین می توانند کمک های نقدی خود را برای دستگیری نیازمندان به شماره حساب 4177034541902712 نزد بانک مرکزی و شماره کارت مجازی 6367957060838088 و همچنین شبانه روز 67014700 واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید