300 کودک زنجانی در انتظار حامی هستند/ پویش مهربانی در زنجان تا 14 اردیبهشت ادامه دارد.


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820992

رئیس خدمات اجتماعی استان زنجان از 510 کودک تحت حمایت خیرین استان زنجان در طرح حمایتی خبر داد و تصریح کرد: 300 کودک در استان زنجان در انتظار حمایت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به موج بیان; سلمان حسینی امروز در نشست خبری اظهار داشت: اشاعه فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان، اطلاع رسانی به جامعه از خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مشتریان از اصلی ترین موارد است. اهداف مهمانی خوب

وی یکی از مهمترین رویکردهای سازمان اجتماعی را حمایت و ارائه خدمات به خانواده های نیازمند، معلولان و زنان بی سرپرست عنوان کرد و گفت: پویش نفقه، سلامت، دیه، غذای گرم، هزینه های درمانی، ازدواج و … جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می شود.

رئیس بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه به منظور شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده بین مشتریان در سامانه بهزیستی ارمغان ثبت می شود، تصریح کرد: نظارت در حال انجام است.

وی از خیرین دیار کریمان پایتخت شور و شعور حسینی خواست در برپایی ضیافت مهربانی و دستگیری مشتریان بی پناه و حقیر با کد دستوری #۰۲۵۰۰ * ۶۶۵۵ * به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.


جشن مهربانی در زنجان تا پنجم اردیبهشت ادامه دارد

حسینی با بیان اینکه این طرح از 14 فروردین ماه در زنجان آغاز شد، گفت: این طرح تا 5 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای پخش تیزرهای ستاد نهضت هماهنگی های لازم با صداوسیما انجام شده است، خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی برای بازدید از مجتمع های اجتماعی دعوت شد و در اولین روز ماه مبارک رمضان در اتاق کودک در خدمت استاندار زنجان بودیم. .

رئیس بهزیستی استان زنجان با اشاره به طرح بهزیستی گفت: در این طرح خیرین استان از یک یا چند کودک نگهداری می کنند و ماهانه مبلغی را به عنوان کمک به حساب آنها واریز می کنند.


300 کودک زنجانی انتظار حمایت دارند

وی با اشاره به اینکه در طرح حمایتی 510 کودک مورد حمایت خیرین استان زنجان قرار گرفتند، تصریح کرد: 300 کودک در استان زنجان در انتظار حمایت هستند.

حسینی در طرح ضیافت 1400 بالغ بر 21 میلیارد و 400 میلیون ریال توسط خیرین و مردم استان زنجان جمع آوری شد و گفت: وجوه جمع آوری شده توسط خیرین استان زنجان بین 10 هزار خانوار توزیع شد.

وی با بیان اینکه در خصوص افراد نیازمند به حمایت اطلاعات جمع آوری شده است، ادامه داد: افرادی که قصد حمایت از این کودکان را دارند می توانند با بهزیستی استان زنجان تماس گرفته و یا شخصا از این کودکان نگهداری کنند.

رئیس بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 5 میلیارد و 984 هزار و 632 ریال زکات فطره بین بیش از 4 هزار خانوار توزیع شد، ادامه داد: سال گذشته خیران استان زنجان 28 میلیارد ریال جذب کردند.

وی با بیان اینکه تیمی برای اجرای شعار سال تشکیل شده است، افزود: از اردیبهشت ماه اجرای شعار سال را در دستور کار قرار می دهیم.


ایجاد 675 شغل توسط بهزیستی زنجان

حسینی با اشاره به اشتغالزایی در سال 1400 توسط رونق استان زنجان گفت: در سال گذشته 675 شغل توسط رونق استان زنجان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مستمری های سازمان اجتماعی در سطح کشوری پرداخت می شود، تصریح کرد: بر اساس اعلام مددکاران اجتماعی کشور، مستمری های اجتماعی امسال 20 درصد افزایش می یابد.

رئیس خدمات اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان کودکان کار که به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کنند، نداریم، خاطرنشان کرد: کودکان کاری که در استان زنجان به مدرسه نمی روند، تمایلی به ادامه تحصیل ندارند. .

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی کودکان کار استان زنجان شناسایی و تحت معاینات پزشکی قرار گرفته اند، گفت: خوشبختانه تمامی کودکان کار استان زنجان با خانواده خود زندگی می کنند.

حسینی با بیان اینکه 98 موسسه و انجمن زیر نظر بهزیستی استان زنجان فعالیت می کنند، افزود: 73 انجمن و موسسه مرتبط با بهزیستی استان زنجان غیرانتفاعی هستند.

وی با اشاره به سرپناه بهزیستی در استان زنجان خاطرنشان کرد: زنان دارای خشونت می توانند با حکم قضایی، خودشناسی و یا معرفی وضعیت اضطراری اجتماعی از خدمات این سرپناه استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید