اجناس شب عید کم نداریم/ “نمایشگاه به وسعت ایران”; ایستگاه پایانی برعکس تخفیف هاست


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813391

بنانژاد گفت: با اجرای فاز پیشگیرانه طرح ویژه تنظیم بازار که از 15 دی ماه سال جاری آغاز شد، نه کمبود کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال وجود دارد و نه خبری از صف های طولانی کالاهای اساسی در بازار است. شهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود بنان نژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در گفت و گو با صبح توس با بیان اینکه امسال برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز عید سعید قربان کمبود کالا داریم، اظهار داشت: با کمبود کالا مواجه هستیم. در روزهای پایانی سال هیچ کمبودی برای کالاهای اساسی وجود ندارد و خبری از صف های طولانی کالاهای اساسی در سطح شهر نیست.

وی افزود: برای تحویل مستقیم کالاهای اساسی با همکاری شهرداری و دولت مرکزی استان و ستاد تنظیم بازار 6 مرکز تحویل مستقیم کالاهای اساسی در مشهد پیش بینی شده است که از این تعداد 4 بازارچه فعال است.

رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه پیگیر فروش فوق‌العاده صنفی در پایان سال هستیم، گفت:

وی افزود: در نمایشگاهی به بزرگی ایران کالاهای مصرفی مانند شیرینی و شکلات، آجیل، کیف و کفش، پوشاک و مقداری مواد غذایی و لوازم خانگی با تخفیف در ایام نوروز عرضه می شود. محدودیتی در تعداد کلاس ها و تنوع کالا وجود ندارد.

بنانژاد افزود: با تبلیغات گسترده شهرداری برای پیوستن اصناف در طرح نمایشگاهی به بزرگی ایران، در روزهای آتی اصناف عضو این طرح می توانند بنر توزیع شده جهت خدمت رسانی به مشتریان با تخفیف واقعی در نمایشگاه نصب کنند. شکل فروش فوق العاده.”

وی افزود: امسال علیرغم سال های گذشته، اتاق اصناف با تشویق اصناف به اخذ مجوز به روش انحصاری در تلاش است تا بازار را تحریک کند تا بهترین کالاها با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در دسترس عموم قرار گیرد. با ایجاد فضای رقابتی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید