مهمتر از نتیجه رویداد، شناسایی ظرفیت/ایده خلاق بزرگترین دستاورد رویداد دیجیتال است.


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911706

نماینده مردم گرگان و آق کلا در شورای اسلامی:

نماینده مردم گرگان و آگ کلا در شورای اسلامی گفت: در رویداد دیجیتال بسیج بیشترین تمرکز روی خط پایان است. این روند خوب است اما کامل نیست زیرا مهمتر از نتیجه جشنواره شناسایی ظرفیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آگ کلا در گفتگو با خبرنگار ما از گلستان؛ وی از افراد شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خواست تا ظرفیت جوانان را شناسایی کنند و تصریح کرد: در جشنواره ها بیشترین تمرکز روی خط پایان است.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج گفت: در جنگ رسانه ای امروز کشوری در دنیا اگر در عرصه رسانه حرفی برای گفتن داشته باشد می تواند با اقتدار به اهداف خود برسد.

نماینده مردم گرگان و آق کلا در شورای اسلامی گفت: متأسفانه دستگاه های اطلاعاتی دنیا برای مقابله با ارزش های انقلابی اسلامی و دینی دست و پا بسته اند، وظیفه ما جذب و تربیت نیروهای متخصص است که سربازان خط مقدم در جنگ رسانه ای علیه دشمن باشند.

مونتاژ کنندگان؛ وی برگزاری این مراسم را اقدامی ارزشمند و موثر دانست و افزود: باید افرادی را تربیت کنیم تا بتوانند با سلاح تخصص و تعهد بار سنگین این افسران را به دوش بکشند.

وی این رویداد را امیدوارکننده خواند و گفت: ایده های نو، خلاقانه و موثری در این رویداد به چشم می خورد و امیدوارم پایان آن گامی موثر در جهت تحقق اهداف والای این کره خاکی باشد.

نماینده مردم گرگان و آق کلا در شورای اسلامی؛ وی جوانان را گنجینه ای می داند که برگزاری چنین رویدادهایی در شناسایی آنها موثر است و البته باید بازار مصرف محصولات آنها را نیز در نظر گرفت.

منتظری تصریح کرد: نگاه تولیدکننده در حوزه رسانه یا محتوا به چتر حمایتی مسئولان است، بنابراین لازم است جلسه ای با حضور مدیر، نمایندگان و مدیران برگزار شود و هر مدیری موظف است از نتایج این رویداد مطابق با مأموریت خود استفاده کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در مجلس طرحی به نام اقتصاد فرهنگ و حمایت از صنایع خلاق و فرهنگی داریم که یکی از نمونه های آن اتفاقی است که شاهد آن هستیم این نسل پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید