موافقت مجلس و دولت برای حذف ارز ترجیحی با حکمرانی هوشمند/ دولت باید با برنامه ریزی صحیح سرمایه اجتماعی را افزایش دهد


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837268

گلمرضا منتظری گفت: حذف ارز ترجیحی باید با دولت هوشمند اتفاق بیفتد و مجلس و دولت در این باره اتفاق نظر دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با گلستان ما گفت: یکی از مسائل اساسی در شرایط کنونی کشور تامین نیازهای اساسی مردم به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی است، ما چیزی نیستیم نباید بالاتر از این باشد. پاسخ مردم به ویژه تامین کالاهای اساسی.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نقل قول های مختلفی در مورد اقدامات دولت محترم در کشور در حال شکل گیری است و باید به چند نکته اشاره کرد. اول اینکه ارز ترجیحی باید از طریق حکمرانی هوشمند حذف شود و مجلس و دولت توافق کنند.»

منتظری تاکید کرد: دولت باید سعی کند قبل از هر اقدامی بسته رسانه ای مبتنی بر تبیین جهاد، تبیین جهاد در دو بخش خدمات و کارکردها و تلاش ها و فعالیت هایی که در نظام شکل می گیرد داشته باشد و به مردم یادآوری کند که غفلت نکنند. ، افزایش امید

وی افزود: بعد دوم جهاد تبیین روشنگری و ترسیم و ارائه تصویر روشن از آینده است و مردم باید به آینده خود امیدوار باشند و یکی از اقدامات این است که در عمل پنجره را به روی مردم باز کنیم و اگر بخواهیم در زمینه نان گام برداریم.» ما باید بگوییم چگونه کار می کند و چه عواقبی دارد و چه ربطی به قدرت خرید مردم دارد و این کار باید توسط وزرا و رئیس جمهور و سخنگوی دولت انجام شود. اگر این اتفاق نیفتد، مردم احساس اضطراب و ناامنی خواهند کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در پرتو تبلیغات شایسته و در سایه اقدام شایسته، آرامش مردم را حفظ کنیم، از بحث ناامیدی جلوگیری کنیم و مردم را از یأس و ناامیدی دور کنیم و عملیات روانی را کاهش دهیم و در مقابل با افزایش سرمایه اجتماعی افزایش دهیم. اعتماد

منتظری تاکید کرد: تامین زیرساخت ها دومین نکته ای است که دولت باید پس از تصمیم گیری نهایی برای حذف ارز ترجیحی در نظر گرفته و اقدام کند و مردم باید این ایده ها را در عمل ببینند و این امر موجب ثبات و آرامش در بین مردم می شود.

وی گفت: مردم عزیز ایران بهترین مردم دنیا هستند و پرچم صبر و استقامت را در ذهن خود برافراشته و از انقلاب برای غلبه بر خطرات حمایت کردند و وظیفه دولت است که به این نیازها پاسخ مناسب دهد. “
این نماینده مجلس گفت: مجلس خانه ملت و محل انعکاس فریادهای ملت است و ملتی که وطن خود را دوست دارد و فرزندان خود را فدای این پرچم می کند تا همیشه این پرچم را شایسته نگه دارد، شایسته بهترین هاست و از مسئولان انتظار داریم که برنامه ها را با دقت بیشتری اجرا کنید. «و در یک اقدام کلی باید این را تجربه کرد و نقاط ضعف را برطرف کرد و وقتی انجام شد، دوست دارم از آن استفاده نکنیم.

منتظری گفت: مردم و بزرگواران معتقدند که نمایندگان خادم هستند و تمام تلاش دولت و مجلس بر این است که زمینه های رضایتمندی فراهم شود و علاوه بر این چالش ها باید صبر و حوصله داشته باشیم و رسانه ها به تبیین موضوع کمک کنند. جهاد کنید و مراقب باشید در دام جنگ نیفتید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید