موافق مجیدی/ سرمربی جدید در اسرع وقت معرفی می شود


ساعت: 00:15
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843542

جلسه هیات مدیره استقلال برای بررسی وضعیت سرمربی این تیم

هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت وضعیت سرمربی این تیم را بررسی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از اعلام جدایی از فرهاد مجیدی، هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی وضعیت سرمربیگری این تیم و تصمیم گیری درباره وضعیت نیمکت این تیم تشکیل جلسه داد.

در بیانیه باشگاه استقلال تاکید شده که هیات مدیره در اسرع وقت با معرفی سرمربی جدید این تیم موافقت کرده است.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

در پی درخواست فرهاد مجیدی مبنی بر استعفای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، جلسه هیات مدیره این باشگاه صبح امروز برگزار شد که پس از بررسی نکات زیر اعلام می شود.

1- باشگاه استقلال پس از دریافت درخواست جدایی فرهاد مجیدی، جلسات فشرده و مستمری را با وی برگزار کرد که آخرین آن مربوط به دیروز در امارات بود. مجیدی در این دیدارها ضمن ابراز علاقه شدید به باشگاه استقلال و هواداران عزیز، امکان مربیگری در امارات را دریچه جدیدی برای آینده حرفه ای خود عنوان کرد و همانطور که در بیانیه خود تاکید شد از مدیران باشگاه خواست. موافقت با ورود مسیر جدید شد. وی در مذاکرات اخیر همچنان بر این موضوع تاکید کرد و در نهایت با وجود تلاش ها و مذاکرات باشگاه، نظرش تغییری نکرده است.

2- در ابتدای فصل، باشگاه استقلال با اعتقاد به توانایی های فرهاد مجیدی به عنوان یک جوان با استعداد و موفق ایرانی و به عنوان سرمایه باشگاه استقلال، راه طولانی را برای موفقیت هموار کرد و قهرمانی در لیگ برتر نشانه بزرگی بود. علیرغم تمایل زیاد باشگاه برای ادامه این بار در کنار فرهاد مجیدی، اکنون با نظر و تصمیم هیئت مدیره محترم مجیدی آن را امتیاز بزرگی می داند و آینده خود را متعلق به استقلال می داند، اکنون خواهان تجربه های جدید در حرفه خود و باشگاه است. من از او به خاطر زحماتش تشکر می کنم و برای او آرزوی موفقیت روزافزون در حرفه اش دارم.

3- باشگاه استقلال به لطف خداوند و حمایت همه جانبه هواداران عزیز و ارزشمند خود در فصل آینده و به همین منظور با قدرت به مسیر پیشروی خود ادامه خواهد داد تا زمان نقل و انتقالات تلف نشود و تیم و هیئت مدیره آماده شود. پس از بحث و تبادل نظر نظر پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه موافقت کرد تا در اسرع وقت برای استفاده از فرصت نقل و انتقالات، سرمربی جدید را معرفی و معرفی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید