موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران آغاز شد


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896562

موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران آغاز شد و تاکنون حدود 115 هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار ، اربعین مغناطیس عاشقان اهل بیت امامت و ولایت را به سوی خود می کشاند که صحنه های زیبایی از خدمتگزاری را به همراه داشته است، اربعین دارای برکات معنوی فراوانی است که آثار آن از دو بعد مادی و معنوی قابل مشاهده است. ، بنابراین مستلزم بهبود هر روز نحوه خدمات رسانی است.

“حسن بهرام نیا” استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار داشت: امسال مقدمات فراهم شده تا بتوانیم خدمات مطلوبی به زائران اربعین ارائه کنیم و از تمام ظرفیت ها برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین استفاده شده است. زائران اربعین تا مزاحم نمازگزاران اربعین نشوند.

وی افزود: امروز حدود 115 هزار زائر به میهن اسلامی بازگشته اند و از این میزان حدود 50 درصد مربوط به پایانه مرزی مهران است که تردد نباید در جاده ها باشد.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: مرز مهران همچنان برای تردد مسدود است و زائرانی که در مرز مهران هستند اجازه خروج از کشور را دارند و کسانی که از ابتدا قصد حرکت به سمت مهران را دارند منتظر دستورات بعدی ستاد اربعین باشند.

رئیس ستاد اربعین استان در پایان با اعلام اینکه همه ما خادم امام حسین (ع) هستیم ابراز امیدواری کرد از همه فرصت ها برای خدمت رسانی به زائران استفاده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید