موج جدید بازگشت زائران از اربعین به مرزهای شلمچه و مهران


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896823

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه با موج جدیدی از بازگشت زائران از اربعین در مرز شلمچه و مهران مواجه هستیم، گفت: فرماندهان باید اقدامات لازم را برای اطمینان از خدمات رسانی کافی برای اطمینان و حفظ و نگهداری از زائران انجام دهند. نظم و امنیت زائران به مقصد می رسد تا آرامش داشته باشند.به مقصد برگردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با حضور در پایگاه اربعین حسینی(ع) پلیس راهور فرجه با تاکید بر اینکه سلامت و کرامت نمازگزاران حسینی در اولویت پلیس است، اظهار داشت: در حال حاضر با موج بازگشت زائران همزمان با ارتحال عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با شش مرز روبرو هستیم و با این شرایط امیدواریم بتوانیم همچنان خدمتگزار شایسته این عزیزان باشیم. می توانند به راحتی و با آرامش به شهرهای خود بازگردند.

فرمانده انتظامی کشور در خصوص تردد انبوه زائران در طول مرزها گفت: پلیس با تمامی امکانات و تجهیزات سعی کرده شرایط مساعدی را برای حفظ نظم، امنیت و آرامش زائران فراهم کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: به هر حال نیروی انتظامی کشور این افتخار را دارد که تا پایان مراسم اربعین و بازگشت عاشقان حسینی و عادی شدن شرایط ترافیکی در خدمت این عزیزان باشد.

وی با بیان اینکه در مرزهای شلمچه و مهران با موج جدید و جمعیت قابل توجهی از بازگشت زائران اربعین مواجه هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر در مرزهای شلمچه و مهران با موج جدیدی از بازگشت زائران اربعین مواجه هستیم. با خیال راحت به مقصد برگردید.

دیدگاهتان را بنویسید