موج جدیدی از ورود خریداران به بازار سکه؟ پیش بینی جدید قیمت سکه در بازار

موج جدیدی از ورود خریداران به بازار سکه؟  پیش بینی جدید قیمت سکه در بازار

روز جدید به گفته تحلیلگران بازار، اگر اسکناس آمریکا در بازار امروز روندی صعودی به خود بگیرد و فلز زرد داخلی بتواند بیش از 15 میلیون و 200 هزار تن را تثبیت کند، این امر می تواند موج جدیدی از خریداران را در بازار سکه به همراه داشته باشد و احتمال افزایش قیمت این فلز زرد را افزایش دهد. سکه برای پرش به کشور کانال 16 میلیون تنی خواهد بود.

دیروز بازار سکه دوباره پرنشاط شد تا فلز گرانبهای داخلی به کانال 15 میلیون تومانی حرکت کند. اپراتورهای سکه دیروز وارد بازار سکه وارونه اسکناس های آمریکا شدند.

دیشب قیمت هر قطعه سکه امامی 15 میلیون و 60 هزار تن معامله شد. این قیمت نسبت به روز سه شنبه 60 هزار تن افزایش نشان می دهد. ارزش ذاتی سکه 13 میلیون و 584 تن است که فاصله نسبت به قیمت بازار یک میلیون و 475 هزار تن را نشان می دهد.

شب پیام بازار دلار به قیمت سکه

قیمت سکه در بازار پشتیبان دیشب با پیامی روبه رشد اسکناس های آمریکا دوباره به پرواز درآمد و تا محدوده 15 میلیون و 120 هزار تنی صعود کرد. به گفته فعالان بازار، این ممکن است نشان دهنده روند صعودی سکه در بازار امروز باشد.

به گفته تحلیلگران بازار، اگر اسکناس آمریکا در بازار امروز روند صعودی به خود بگیرد و فلز زرد داخلی بتواند بالای 15 میلیون و 200 هزار تن تثبیت شود، این امر می تواند موج جدیدی از خریداران در بازار سکه و احتمال سکه را به همراه داشته باشد. برای پرش به کانال 16 میلیون تومان.

از سوی دیگر، برخی فعالان بازار احساس کردند که می‌خواهند بر احتمال تعدیل بازار به دلیل تعطیلات پیش از تعطیلات تاکید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید