پیش بینی بازار سکه و طلا/ ادامه انتقال اوراق قرضه سکه بازار را تنظیم می کند


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1911505

محمد کشتی آرای در گفت و گو با دانا مطرح کرد؛

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به نحوه واگذاری سکه توسط دولت گفت: ادامه روند واگذاری سکه موجب تنظیم بازار می شود و افزایش قیمت ها در روزهای اخیر ناشی از افزایش قیمت جهانی است. قیمت طلا.”


محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی درباره روند قیمت طلا در بازار گفت: در صورت تداوم اقدام بانک مرکزی در زمینه عرضه اوراق پولی، پیش بینی می شود. بازار سکه و طلا در هفته آینده تعادل حاصل می شود و حباب تخلیه می شود.

بیشتر بخوانید:
پیش بینی قیمت طلا و سکه / دلایل رشد قیمت سکه و طلا در هفته گذشته

ادامه روند انتقال سکه موجب تنظیم بازار خواهد شد




وی تصریح کرد: با واگذاری سکه و اوراق از سه شنبه هفته جاری توسط بانک مرکزی، کاهش قیمت ها آغاز شد و سرمایه های بی خانمان از بازار طلا و سکه آنها در هفته گذشته از بورس خارج شده و وارد بورس شده اند.

کشتی آرای توضیح داد: حباب سکه در هفته گذشته به 2 میلیون و 700 1000 تومان اما با دبیر بانک مرکزی در این هفته شاهد کاهش آن حباب به 1 یک میلیون 250 هزار تومان بودیم و اگر این روند ادامه پیدا کند امیدواریم این کاهش قیمت هم ادامه داشته باشد.

این فعال است بازار طلا و سکه با توجه به این که قیمت این روزها دنیای طلا با توجه 1750 دلار گران شده است، وی افزود: اکنون قیمت سکه جدید طراحی شده نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است 150 هزار تومان افزایش قیمت داشته و دلیل آن فقط افزایش قیمت است 45 دلار دنیای طلا و قیمت دلار تاثیری بر این تغییر نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید