موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام نوروز پذیرای گردشگران است


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814795

خانیدپر گفت: موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام نوروز پذیرای گردشگران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مختار هانیدپر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: موزه تاریخ طبیعی ارومیه بزرگترین موزه تاریخ طبیعی شمال غرب کشور است که در انتهای بلوار والفجر، چهارراهی که در نوروز سال 1401 در آذربایجان ساخته می شود. گونه های گیاهی و جانوری استان از ساعت 8 الی 20 آماده پذیرایی از گردشگران، مسافران نوروزی و دوستداران طبیعت است.

وی افزود: موزه تاریخ طبیعی ارومیه یکی از جاذبه های دیدنی این شهر است که بزرگترین موزه تاریخ طبیعی شمال غرب کشور است و در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و 4200 متر مربع ساخته شده است. متر متر زیربنا در 4 طبقه و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت: موزه تاریخ طبیعی ارومیه دارای اتاق های تخصصی پستانداران، پرندگان، خزندگان، اکوسیستم های آبی و هفت اقلیم کشور و همچنین سالن کنفرانس، کتابخانه و نمایشگاه عکس است.

هانی گفت: موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ورودی شهر ارومیه و در مجاورت رودخانه شهرچای واقع شده و به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد و فرصت و بستر مناسبی برای فعالیت های علمی و پژوهشی متخصصان و پژوهشگران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید