میانگین سنی اعتیاد در گیلان 24 تا 40 سال است


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879017

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان میانگین سنی اعتیاد در استان را 24 تا 40 سال عنوان کرد و گفت: شاهد فعالیت شبکه های توزیع مواد مخدر در فضای مجازی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از علی احمدپور در نشست خبری نهم دی ماه، میانگین سنی مصرف کنندگان مواد مخدر در گیلان بین 24 تا 40 سال است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه اعتیاد یک آسیب اجتماعی است و دامنگیر همه طرف ها شده است، افزود: بسیاری از جوانان و نوجوانان درگیر اعتیاد پنهانی هستند و در پارک ها و باغ ها مواد مخدر مصرف می کنند.

وی رصد در فضای مجازی را یکی از ماموریت ها عنوان کرد و افزود: شبکه های توزیع مواد مخدر در فضای مجازی وجود دارد و این معضل قابل انکار نیست و ایجاد کلانتری برای مبارزه با اعتیاد در فضای مجازی در همین راستا است.

احمدپور با اشاره به تبلیغ قرص های لاغری حاوی شیشه در فضای مجازی گفت: قرص لاغری گلوریا از جمله این قرص های اعتیاد آور است. علاوه بر این، سیگارهای الکترونیکی که برای ترک سیگار تبلیغ می شوند اثرات بسیار مخربی دارند.

وی افزود: همه عطاری ها به صورت هفتگی رصد می شوند و اگر چیزی خارج از شبکه قانونی به عنوان دارو توزیع شود با آن برخورد می کنیم.

رئیس پلیس مواد مخدر گیلان با اشاره به تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی، مدارس و دانشگاه ها برای پیشگیری از اعتیاد گفت: برخی از مدارس در کانون جرم قرار گرفته اند تا با گسترش و توزیع مواد مخدر در این نوع مدارس با ما مقابله کنند. حضور در اهداف آموزشی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید