میراث فرهنگی: پارک طبیعت یزد به دلیل اجرای برنامه خارج از شئون اسلامی پلمب شد.

میراث فرهنگی: پارک طبیعت یزد به دلیل اجرای برنامه خارج از شئون اسلامی پلمب شد.

احمد آهوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از پلمب یک پارک طبیعی با فعالیت غیرمجاز در کویر یزد خبر داد.

«احمد آهوندی» با اعلام این خبر گفت: در خصوص بهره برداری از پارک طبیعت بدون اخذ پروانه کار و اجرای برنامه خارج از شئونات اسلامی، موضوع از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد پیگیری می شود. استان و پس از اخذ مجوز از دادستان مرکز استان و با مساعدت اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نسبت به پلمب محوطه اقدام نمودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: از مدیر مجتمع به دلیل انجام فعالیت های گردشگری غیرمجاز شکایت شده است.

آخوندی ضمن اشاره به تعطیلی این مجموعه گفت: توصیه ما به تمامی واحدهای گردشگری این است که با کسب مجوز از مراکز ذیصلاح و با انجام برنامه های متناسب با شئونات اسلامی به عنوان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و گردشگری، مراسم را برگزار کنند. صنایع علاوه بر این دستی قاطعانه بدون کسب مجوز وارد امور غیر اسلامی خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: همه باید بدانند برنامه هایی که قصد دارند منطبق با فرهنگ عمومی مردم دارالآباده و منطبق بر زندگی عفیفانه مردم عزیز استان یزد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید