میزبانی روزانه مرکز واکسیناسیون مصلی برای 900 نفر از ساکنان کرج / ایمنی 70 درصد; تنها راه مقابله با تاج

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779857

این روزها مرکز واکسیناسیون مصلی کرج به همراه سایر مراکز سطح شهر، 900 نفر را برای واکسن کراون می پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها مرکز واکسیناسیون مصلی کرج به همراه سایر مراکز سطح شهر پذیرای 700 نفری است که با واکسن کرونا واکسینه می شوند.

حکیمی رئیس این مرکز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: این آمار گاهی به 900 نفر در روز می رسد و از مجموعه استقبال خوبی می شود.

با وجود اینکه اکثر شهروندان برای واکسیناسیون به مراکز مراجعه می کنند، اما هستند افرادی که حتی برای واکسینه شدن و دریافت اولین دوز مراجعه نکرده اند.

مشتری به خبرنگار تیتریک می گوید؛ متاسفانه عده ای دلیل عدم واکسن کرونا را عوارضی می دانند که هنوز ثابت نشده است.

شهروند دیگری می گوید؛ من برخی از بستگانم را به دلیل عدم واکسن از دست دادم، متاسفم که ای کاش فرصتی برای واکسینه شدن داشتند.

البته دانش آموزی نیز به خبرنگار تیتریک از امید خود برای رفتن به مدرسه می گوید; دلم برای مدرسه تنگ شده و از دوستانم می خواهم واکسن کرونا را بزنند.

اما طبق یافته های علمی تا زمانی که 70 درصد جمعیت هدف واکسینه نشوند، سایه تاج کمکی به ما نمی کند و شاهد تداوم پیک ها و گرفتار شدن افراد خواهیم بود.

نباید فراموش کرد که مقاومت برخی افراد برای واکسینه شدن می تواند سلامت جامعه را به خطر بیندازد و تمام تلاش های انجام شده برای واکسیناسیون را به هدر دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید