پایان غم 21 ساله مردم گلسار، تبدیل شدن به تنها مرکز درمانی این شهرستان در 24 ساعت شبانه روز / ارائه خدمات سه گانه به ساکنان شهری 20 هزار نفری


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877272

گلساری ها 21 سال است که منتظر تنها درمانگاه این شهر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکگلساری ها 21 سال است که منتظر تنها درمانگاه این شهر هستند و از سوی مسئولان مطالبه می شوند.

به گفته شهروندان ساکن در این منطقه، گلسار تنها در ساعات کاری از خدمات درمانی برخوردار است و در بقیه ساعات روز از این مهم محروم هستند.

گلایه دیگر اهالی گلسار این است که در صورت ابتلا به بیماری، آمبولانسی برای ارائه خدمات به آنها وجود ندارد، باید با اورژانس افشاریه تماس بگیرند.

به گفته مردم منطقه، فرد بیمار می تواند در سرپایی در گلسار درمان شود، اما باید به کرج یا هشتگرد مراجعه کند.

البته رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از تنها درمانگاه گلسار بازدید کرد تا برای مشکلات شهروندان این منطقه چاره اندیشی کند و به دل آنها برسد.

ماهیگیر به خبرنگار تیتریک می گوید؛ با توجه به اینکه ساکنین گلسار نیاز کاملاً واضحی به خدمات درمانی دارند، این مرکز فعالیت 24 ساعته خود را آغاز خواهد کرد.

با این حال رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز از پیگیری های ویژه برای ایجاد مرکز بهداشتی مجهز در گلسار خبر داد.

علی حدادی در گفت و گو با تیتریک می گوید; این امر با واگذاری محل توسط شهردار گلسار و اعضای شورای احداث مرکز درمانی مجهز انجام می شود.

به گفته متولیان این مجتمع درمانی باید جمعیت 20 هزار نفری شهرک گلسار را تحت پوشش قرار دهد و مردم را از دغدغه های فعلی رها کند.

به گفته کارکنان، با اقامت یک شبه مرکز بهداشت گلسار، خدمات رسانی تنها مجتمع درمانی این شهرستان به مردم تا 3 برابر افزایش می یابد که خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید